Brief

Poznaj możliwości Platformy HubSpot

 

Dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów,
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej,
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie,
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz,
  • HubSpot wspiera Inbound Marketing,
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy?

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
System do marketing automation
Marketing Hub →
Sales Hub
Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
HubSpot CMS
System zarządzania treścią
Poznaj HubSpot CMS →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →
Menu
Brief

6 powodów dlaczego warto wybrać HubSpot CMS dla Twojej nowej strony

Maciej Mojsiewicz
14 czerwca 2021

Chcesz stworzyć stronę, która będzie skutecznych narzędziem do generowania leadów oraz umożliwi Ci realizację działań inbound? Dowiedz się jak nowej generacji system zarządzania treścią od HubSpot może Ci w tym pomóc.

HubSpot CMS to nie jest taki przeciętny CMS. Można powiedzieć, że system zarządzania treścią od HubSpot to HubSpot COS (Content Optimization System). To nowa generacja platform internetowych dla firm, które chcą połączyć swoją stronę internetową oraz działania marketingowe. W pełni zintegrowane, przyjazne dla użytkownika rozwiązanie HubSpot to spełnienie marzeń inbound marketerów. COS oferuje wiele niesamowitych funkcji, które sprawiają, że jest to najlepszy wybór dla firmy.

Oto kilka powodów i korzyści z wyboru HubSpot CMS jako platformy dla Twojej strony internetowej.

Wszystko w jednym miejscu! Z HubSpot nie musisz już otwierać wielu narzędzi aby zarządzać treścią na swojej stronie, tworzyć landing pages, optymalizować je za pomocą testów A/B, sprawdzać analitykę strony czy generować raporty - wszystko to możesz zrobić z tego samego miejsca. Do tego nie musisz się przełączać, aby zarządzać swoimi mediami społecznościowymi, pocztą e-mai, e-mail marketingiem i innymi działaniami cyfrowymi - scalonymi w kampanie. Zamiast żonglować wieloma narzędziami, masz wszystko pod ręką - w jednym intuicyjnym narzędziu.

Strona na HubSpot CMS jest częścią kompleksowej platformy HubSpot - jest więc bezpośrednio zintegrowana z systemem CRM oraz narzędziami marketing automation - budując doskonałe customer experience i umożliwiając skuteczne działanie Twojej firmy na każdym etapie podróży klienta.

1. Inteligentna treść

Tradycyjne systemy zarządzania treścią są popularne ponieważ umożliwiają użytkownikom łatwe zarządzanie i aktualizowanie treści na swojej stronie.

HubSpot CMS idzie o krok dalej, nie tylko pozwalając łatwo zarządzać i aktualizować, ale do tego dostarczając inteligentne, ukierunkowane treści dopasowane określonych grup osób. Inteligentna treść jest konfigurowana na podstawie etapu cyklu życia kupującego lub listy kontaktów. Zamiast tworzyć ogólne treści skierowane do szerokiego grona odbiorców, możesz przekazać dopasowany i konkretny komunikat w zależności od tego jak dobrze osoba zna Twoją firmę - inne treści dla nowych odwiedzających, inne dla kwalifikowanych potencjalnych klientów oraz inne - dla stałych klientów w oparciu o ich potrzeby. To rewolucyjne podejście zapewnia nowe spojrzenie na strategię treści

2. Niestandardowe projektowanie i szablony

Dla tych, którzy nie mają doświadczenia w projektowaniu, HubSpot CMS pozwala tworzyć stronę internetową za pomocą niestandardowego kreatora szablonów. Użytkownicy mają pełną swobodę w tworzeniu i projektowaniu struktury oraz układu szablonów w dowolny sposób. Kreator szablonów zawiera funkcję przeciągania i upuszczania (drag & drop), aby całkowicie dostosować układ strony, podczas gdy menedżer stylów umożliwia zmianę czcionek, kolorów, stylów i innych elementów bez dotykania arkusza stylów CSS. Dla tych, którzy mają doświadczenie w kodowaniu, CMS daje całkowitą swobodę w dostosowywaniu szablonów, tak jak chcesz.

Projektowanie i tworzenie strony na HubSpot CMS!  

3. Responsywny design

Jeśli jesteś na bieżąco z najnowszymi wymaganiami odnośnie projektowania stron internetowych, prawdopodobnie słyszałeś o RWD - Responsive Web Design (czyli responsywnym projektowaniu).

Badania pokazują, że 60% internautów uzyskuje dostęp do stron internetowych ze swoich tabletów, smartfonów lub innych urządzeń mobilnych. Ponieważ internauci coraz częściej przechodzą na te metody, kluczowe znaczenie dla Twojej strategii digitalowej ma posiadanie strony internetowej, która będzie dostosowywać się do różnych rozmiarów ekranu.

HubSpot CMS jest całkowicie responsywny - zamiast ręcznie kodować witrynę, aby umożliwić responsywność, robi to automatycznie za Ciebie. Mając nawet podstawową wiedzę na temat CSS i HTML, możesz stworzyć całkowicie niestandardową mobilną wersję swojej witryny.

4. Prędkość błyskawicy

Według testu przeprowadzonego przez Yottaa, HubSpot zajął pierwsze miejsce pod względem szybkości w porównaniu z witrynami zbudowanymi w Wordpress, Joomia i Drupal. Ponieważ Google uwzględnia teraz szybkość witryny w swoim algorytmie wyszukiwania, szybsze ładowanie stron poprawi również Twoje wysiłki SEO. Podwójna korzyść.

cmsmedpgwt-1

5. Korzyści SEO

Większość narzędzi SEO wymaga od użytkowników przeprowadzania zewnętrznych badań i ustalania priorytetów słów kluczowych w całej witrynie i blogu. Uniwersalna platforma HubSpot zapewnia użytkownikom rekomendacje SEO wraz z wbudowanymi narzędziami do tworzenia treści - umożliwiając im szybkie wykorzystanie słów kluczowych o wysokiej pozycji. HubSpot pomaga zoptymalizować witrynę pod kątem właściwych słów kluczowych oraz poprawić ranking wyszukiwania.

6. Analityka online

Narzędzie HubSpot zapewnia również analitykę online, która pomoże Ci dowiedzieć się, co działa, a co nie. Gdy Twoje słowa kluczowe nie są już skuteczne, HubSpot poinformuje Cię, że jest miejsce na ulepszenia.

Będziesz otrzymywać sugestie dotyczące linków wewnętrznych, CTA, liczby stron docelowych i innych możliwości rozwoju działań marketingowych. HubSpot pozwala śledzić ruch organiczny, wydajność strony, ilość pozyskanych potencjalnych klientów i wiele więcej w jednym miejscu.

Strona zbudowana na HubSpot CMS to potężne narzędzie to generowania leadów umożliwiająca skuteczną realizację strategii inbound.

Bezpośrednie połączenie Twojej strony z systemem CRM oraz hubem marketingowym i  marketing automation, umożliwia prowadzenie wszystkich Twoich działań marketingowych (Social Media, e-mail marketing, lead nurturing) oraz dostarczania do sprzedaży - kwalifikowanych potencjalnych klientów. 


Chcesz zobaczyć, co HubSpot może dla Ciebie zrobić? Umów się z nami na bezpłatną konsultację odnośnie strony internetowej.

To też powinno cię zainteresować

te wpisy o Strony WWW

fala4
inbound-baner

Nie przegap nowych artykułów