Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy

Rozwiązania HubSpot

_Marketing_Hub
Marketing Hub

System do marketing automation
Marketing Hub →

_sales-hub
Sales Hub

Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →

service-hub
Service Hub

Hub do obsługi klienta
Poznaj Service Hub →

OpsHub
Operations Hub

Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

hs-csm
HubSpot CMS Hub

Zmień stronę w dynamiczne narzędzie generujące klientów

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Inbound

Kompleksowa obsługa marketing B2B

Strategia

Obierz kierunek na wzrost

Content

Pozyskuj klientów poprzez treści

Social

Zmień fanów w klientów

Reklama

Skuteczność i wysoki ROI

Automatyzacja

Oszczędź czas i pieniądze

System Marketing Automation

Procesy i narzędzia automatyzacji marketingu i sprzedaży

Audyt marketingowy

Analiza działań, która pozwoli Ci poprawić rezultaty

6 powodów dlaczego warto wybrać HubSpot CMS dla Twojej nowej strony

Dlaczego warto wybrać HubSpot CMS dla Twojej nowej strony

Chcesz stworzyć stronę, która będzie skutecznych narzędziem do generowania leadów oraz umożliwi Ci realizację działań inbound? Dowiedz się jak nowej generacji system zarządzania treścią od HubSpot może Ci w tym pomóc.

HubSpot CMS to nie jest taki przeciętny CMS. Można powiedzieć, że system zarządzania treścią od HubSpot to HubSpot COS (Content Optimization System). To nowa generacja platform internetowych dla firm, które chcą połączyć swoją stronę internetową oraz działania marketingowe. W pełni zintegrowane, przyjazne dla użytkownika rozwiązanie HubSpot to spełnienie marzeń inbound marketerów. COS oferuje wiele niesamowitych funkcji, które sprawiają, że jest to najlepszy wybór dla firmy.

Oto kilka powodów i korzyści z wyboru HubSpot CMS jako platformy dla Twojej strony internetowej.

Wszystko w jednym miejscu! Z HubSpot nie musisz już otwierać wielu narzędzi aby zarządzać treścią na swojej stronie, tworzyć landing pages, optymalizować je za pomocą testów A/B, sprawdzać analitykę strony czy generować raporty - wszystko to możesz zrobić z tego samego miejsca. Do tego nie musisz się przełączać, aby zarządzać swoimi mediami społecznościowymi, pocztą e-mai, e-mail marketingiem i innymi działaniami cyfrowymi - scalonymi w kampanie. Zamiast żonglować wieloma narzędziami, masz wszystko pod ręką - w jednym intuicyjnym narzędziu.

Strona na HubSpot CMS jest częścią kompleksowej platformy HubSpot - jest więc bezpośrednio zintegrowana z systemem CRM oraz narzędziami marketing automation - budując doskonałe customer experience i umożliwiając skuteczne działanie Twojej firmy na każdym etapie podróży klienta.

1. Inteligentna treść

Tradycyjne systemy zarządzania treścią są popularne ponieważ umożliwiają użytkownikom łatwe zarządzanie i aktualizowanie treści na swojej stronie.

HubSpot CMS idzie o krok dalej, nie tylko pozwalając łatwo zarządzać i aktualizować, ale do tego dostarczając inteligentne, ukierunkowane treści dopasowane określonych grup osób. Inteligentna treść jest konfigurowana na podstawie etapu cyklu życia kupującego lub listy kontaktów. Zamiast tworzyć ogólne treści skierowane do szerokiego grona odbiorców, możesz przekazać dopasowany i konkretny komunikat w zależności od tego jak dobrze osoba zna Twoją firmę - inne treści dla nowych odwiedzających, inne dla kwalifikowanych potencjalnych klientów oraz inne - dla stałych klientów w oparciu o ich potrzeby. To rewolucyjne podejście zapewnia nowe spojrzenie na strategię treści

2. Niestandardowe projektowanie i szablony

Dla tych, którzy nie mają doświadczenia w projektowaniu, HubSpot CMS pozwala tworzyć stronę internetową za pomocą niestandardowego kreatora szablonów. Użytkownicy mają pełną swobodę w tworzeniu i projektowaniu struktury oraz układu szablonów w dowolny sposób. Kreator szablonów zawiera funkcję przeciągania i upuszczania (drag & drop), aby całkowicie dostosować układ strony, podczas gdy menedżer stylów umożliwia zmianę czcionek, kolorów, stylów i innych elementów bez dotykania arkusza stylów CSS. Dla tych, którzy mają doświadczenie w kodowaniu, CMS daje całkowitą swobodę w dostosowywaniu szablonów, tak jak chcesz.

Projektowanie i tworzenie strony na HubSpot CMS!  

3. Responsywny design

Jeśli jesteś na bieżąco z najnowszymi wymaganiami odnośnie projektowania stron internetowych, prawdopodobnie słyszałeś o RWD - Responsive Web Design (czyli responsywnym projektowaniu).

Badania pokazują, że 60% internautów uzyskuje dostęp do stron internetowych ze swoich tabletów, smartfonów lub innych urządzeń mobilnych. Ponieważ internauci coraz częściej przechodzą na te metody, kluczowe znaczenie dla Twojej strategii digitalowej ma posiadanie strony internetowej, która będzie dostosowywać się do różnych rozmiarów ekranu.

HubSpot CMS jest całkowicie responsywny - zamiast ręcznie kodować witrynę, aby umożliwić responsywność, robi to automatycznie za Ciebie. Mając nawet podstawową wiedzę na temat CSS i HTML, możesz stworzyć całkowicie niestandardową mobilną wersję swojej witryny.

4. Prędkość błyskawicy

Według testu przeprowadzonego przez Yottaa, HubSpot zajął pierwsze miejsce pod względem szybkości w porównaniu z witrynami zbudowanymi w Wordpress, Joomia i Drupal. Ponieważ Google uwzględnia teraz szybkość witryny w swoim algorytmie wyszukiwania, szybsze ładowanie stron poprawi również Twoje wysiłki SEO. Podwójna korzyść.

cmsmedpgwt-1

5. Korzyści SEO

Większość narzędzi SEO wymaga od użytkowników przeprowadzania zewnętrznych badań i ustalania priorytetów słów kluczowych w całej witrynie i blogu. Uniwersalna platforma HubSpot zapewnia użytkownikom rekomendacje SEO wraz z wbudowanymi narzędziami do tworzenia treści - umożliwiając im szybkie wykorzystanie słów kluczowych o wysokiej pozycji. HubSpot pomaga zoptymalizować witrynę pod kątem właściwych słów kluczowych oraz poprawić ranking wyszukiwania.

6. Analityka online

Narzędzie HubSpot zapewnia również analitykę online, która pomoże Ci dowiedzieć się, co działa, a co nie. Gdy Twoje słowa kluczowe nie są już skuteczne, HubSpot poinformuje Cię, że jest miejsce na ulepszenia.

Będziesz otrzymywać sugestie dotyczące linków wewnętrznych, CTA, liczby stron docelowych i innych możliwości rozwoju działań marketingowych. HubSpot pozwala śledzić ruch organiczny, wydajność strony, ilość pozyskanych potencjalnych klientów i wiele więcej w jednym miejscu.

Strona zbudowana na HubSpot CMS to potężne narzędzie to generowania leadów umożliwiająca skuteczną realizację strategii inbound.

Bezpośrednie połączenie Twojej strony z systemem CRM oraz hubem marketingowym i  marketing automation, umożliwia prowadzenie wszystkich Twoich działań marketingowych (Social Media, e-mail marketing, lead nurturing) oraz dostarczania do sprzedaży - kwalifikowanych potencjalnych klientów. 


Chcesz zobaczyć, co HubSpot może dla Ciebie zrobić? Umów się z nami na bezpłatną konsultację odnośnie strony internetowej.

Nie przegap nowych artykułów

Wypełnij formularz i dostawaj informacje o najnowszych artykułach. 

marzena_new1-1