Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy

Rozwiązania HubSpot

_Marketing_Hub
Marketing Hub

System do marketing automation
Marketing Hub →

_sales-hub
Sales Hub

Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →

service-hub
Service Hub

Hub do obsługi klienta
Poznaj Service Hub →

OpsHub
Operations Hub

Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

hs-csm
HubSpot CMS Hub

Zmień stronę w dynamiczne narzędzie generujące klientów

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Inbound

Kompleksowa obsługa marketing B2B

Strategia

Obierz kierunek na wzrost

Content

Pozyskuj klientów poprzez treści

Social

Zmień fanów w klientów

Reklama

Skuteczność i wysoki ROI

Automatyzacja

Oszczędź czas i pieniądze

System Marketing Automation

Procesy i narzędzia automatyzacji marketingu i sprzedaży

Audyt marketingowy

Analiza działań, która pozwoli Ci poprawić rezultaty

6 reguł marketingu według Ojca Chrzestnego

1. Trzymaj swoich przyjaciół blisko, influencerów jeszcze bliżej

W Social Media niezwykle ważne jest to, by budować relacje z odbiorcami, fanami i followersami. Upewnij się, że angażujesz influencerów, czyli osoby wpływowe w Twojej branży. Analizuj dane i buduj pozytywne relacje. Pamiętaj przestrogę Don Corleone, który w dniu ślubu swojej córki, mówi do Amerigo Bonasery: „Nie potrzebowałeś mej przyjaźni. A teraz przychodzisz do mnie: Don Corleone, sprawiedliwości. Ale nie prosisz z szacunkiem. Nie proponujesz przyjaźni”. Jeśli będziesz mieć przyjazne podejście i dawać wartość, zbudujesz długofalowe relacje ze swoimi odbiorcami.

2. Daj swojej publiczności ofertę nie do odrzucenia

Ta zasada jest prosta i genialna. Atrakcyjna oferta sprawia, że generujesz leady. Jak ktokolwiek może odmówić przeczytania interesującego e-booka czy obejrzenia ciekawego webinaru? Zwłaszcza w przypadku, gdy jest to darmowe! Dobry content to podstawa, podziel się nim ze swoją publicznością, a ona wypromuje go wśród kolejnych odbiorców.

3. Nie wahaj się pójść na materace

Jeśli nie stoisz za czymś murem, upadniesz przy lekkim podmuchu wiatru. Prawdziwy przywódca musi mieć wpływ na swoich odbiorców. Przekonuj swoimi mocnymi argumentami i buduj swoją markę w solidny sposób, dostosowując się do obecnych trendów i wykorzystując inbound marketing. Czasami trzeba powiedzieć stanowczo: „Dość spotkań, dyskusji i sztuczek. Chcę Sollozza lub będzie wojna… Idziemy na materace”.

4. To nic osobistego? Ależ owszem, zawsze jest!

To tylko biznes? Pewnie nie raz to słyszałeś, w filmach, książkach i życiu, ale pamiętaj też, co Don Corleone powiedział Micheal'owi:
„- Nie daj się bujać nikomu. To wszystko jest osobiste, cały biznes od początku do końca (…) Nazywają to biznesem. Ale jest to osobiste jak cholera”.
Każdy biznes to przede wszystkim ludzie. Social Media można doskonale wykorzystać do nadania swojej marce osobistego charakteru!

5. Jeśli nie nadążasz za zmianami, zaśniesz z rybami

Zachowania klientów i konsumentów się zmieniają! Musisz nadążać za trendami, bo inaczej pójdziesz spać z rybami jak Luca Brassi. Dowiedz się więcej o inbound marketingu i wykorzystaj Social Media do budowania silnego przywództwa Twojej firmy. Zapewniaj wartościowy content oraz angażuj swoich odbiorców oraz influencerów.

6. Zostaw pistolet, weź cannoli

Podejmowanie decyzji to wielka sztuka. Musisz opracować strategię content marketingu, skupiając się na tym, co ważne dla Twoich odbiorców.
Stworzenie jasnego przekazu, który przebije się przez chaos informacji jest bardzo ważne w budowaniu relacji z publicznością. Musisz wiedzieć, co jest przydatne, a co nie. Nie jesteś w stanie promować wszystkiego – tak jak rodzina Corleone – skup się na konkretnych zasadach, by stworzyć ramę z content marketingu wokół tego, czego oczekują odbiorcy.

Nie przegap nowych artykułów

Wypełnij formularz i dostawaj informacje o najnowszych artykułach. 

marzena_new1-1