Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy

Rozwiązania HubSpot

_Marketing_Hub
Marketing Hub

System do marketing automation
Marketing Hub →

_sales-hub
Sales Hub

Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →

service-hub
Service Hub

Hub do obsługi klienta
Poznaj Service Hub →

OpsHub
Operations Hub

Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

hs-csm
HubSpot CMS Hub

Zmień stronę w dynamiczne narzędzie generujące klientów

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Inbound

Kompleksowa obsługa marketing B2B

Strategia

Obierz kierunek na wzrost

Content

Pozyskuj klientów poprzez treści

Social

Zmień fanów w klientów

Reklama

Skuteczność i wysoki ROI

Automatyzacja

Oszczędź czas i pieniądze

System Marketing Automation

Procesy i narzędzia automatyzacji marketingu i sprzedaży

Audyt marketingowy

Analiza działań, która pozwoli Ci poprawić rezultaty

UPDATED: Aktualne wymiary grafik Facebook (Maj 2022)

Facebook rządzi się swoimi prawami. Co jakiś czas wprowadza zmiany, które nie tylko zaskakują przeciętnego użytkownika, ale również grafików, którzy prowadząc Social Media swoim klientom muszą być stale na bieżąco ze zmieniającymi się wielkościami poszczególnych grafik. Odpowiednio dobrany obraz buduje spójny wizerunek marki jak i jej przekaz. W tym artykule zebraliśmy w jednym miejscu aktualne wymiary i wskazówki, które ułatwią Wam przygotowanie przyciągających uwagę grafik na Facebooku.

Jaka powinna być odpowiednia grafika na Facebook?

Wymiary minimalne rekomendowane przez Facebook nie zawsze dobrze się prezentują. Warto zastosować rozdzielczości nieco większe, dzięki temu unikniemy np. rozmyć i niewyraźnych napisów.

Przygotowaliśmy dla Was zoptymalizowane szablony, dostępne do pobrania na końcu tego artykułu, które ułatwią Wam rozpoczęcie pracy.

Pobierz bezpłatne szablony grafik na Facebook

Kolejnym krokiem będzie wypełnienie grafiki przykuwającą uwagę treścią, która potencjalnie ma zachwycić jej odbiorcę. Dla osób początkujących, które stawiają dopiero pierwsze kroki w tworzeniu grafik, pomocne przy ich wykonaniu będą darmowe programy, jak np. Canva, gdzie szereg szablonów, wzorów i kolorów, pozwoli na szybkie złożenie elementów w estetyczną całość. Dla osób posiadających jednak pewną wiedzę i umiejętności w tym temacie, polecamy oczywiście niezastąpiony Photoshop.

Przy tworzeniu grafiki ważne są 3 elementy: spójność, treść i kolorystyka. Chodzi o to, aby całość, łącznie z tym co zamierzamy opublikować w przyszłości, tworzyła spójny wizerunek. Postarajcie się, aby kolorystyka, kształty, czy fonty były do siebie podobne. Będą wtedy utożsamiane z daną marką, a ich zgodność da możliwość stworzenia przejrzystej grafiki, która zainteresuje odbiorców i przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności w mediach społecznościowych. Ważne jest też, aby nie przesadzić ze zbyt dużą ilością treści na danej grafice. Przeładowana tekstem, elementami graficznymi, czy też zbyt krzykliwymi kolorami zakłóci jej przekaz.

Jeśli chodzi o ogólne techniczne wytyczne dotyczące grafiki, to zalecamy zastosować następujące parametry:

  • rozdzielczość – 72 dpi,
  • format – .png,
  • tryb kolorów – sRGB,
  • ilość tekstu na grafice – do 20%,
  • waga pliku – ok. 400 kB.

Aby grafiki dobrze się wyświetlały, trzeba jeszcze ustawić ich odpowiednie proporcje, a w tym pomoże Wam poniżej przygotowana rozpiska.

Wymiary grafik na Facebooku

Zdjęcie profilowe

Optymalna rozdzielczość to kwadrat o wymiarach 900 × 900 px. Dzięki temu grafika będzie się dobrze wyświetlać na każdym rodzaju urządzenia.

profilowe 900x900-1

Zdjęcie w tle, czyli Cover Photo

Tu sposób wyświetlania grafiki zależy od urządzenia, na którym ją oglądamy, inaczej będzie wyglądać na urządzeniach mobilnych, a inaczej na komputerach.

Na komputerach wyświetlany jest rozmiar 820 × 312 px, a na urządzeniach mobilnych 820 × 461 px. Ważne jest, aby tekst i istotne elementy umieszczać w centralnej części obrazu, dzięki czemu nic nie zostanie ucięte.

cover photo 820x312-1

Cover Photo w formie wideo

Tak jak w przypadku statycznej grafiki, tak i tutaj format wyświetlania zależy od urządzenia. Rekomendowana rozdzielczość wideo to 1920 x 730 px. Ważna jest też długość filmu, która powinna mieścić się w przedziale 20-90 sekund.

wideo jako zdjecie w tle 1920x730

Pobierz bezpłatne szablony grafik na Facebook

Grafika do posta

Facebook oferuje możliwość umieszczenia grafiki w różnych formatach, dzięki czemu możemy stworzyć posty w formie:

  • kwadratu - zalecana rozdzielczość to 1200 × 1200 px,
  • prostokątnych postów pionowych - 640 × 960 px,
  • prostokątnych postów poziomych - 1200 × 800 px.

post kwadratowy 1200x1200

post pionowy 640x960

post poziomy 1200x800

Cover wydarzenia

Zalecana rozdzielczość to 1200 × 628 px, dzięki której Facebook nic nie przytnie, nawet na urządzeniach mobilnych.

cover w wydarzeniu 1200x628-1

Pobierz bezpłatne szablony grafik na Facebook

Reklama pozioma

Aby poprawnie się wyświetlała, powinna mieć wymiary 1200 × 628 px.

reklama pozioma 1200x628-1

Karuzela

Grafiki pod ten rodzaj reklam, przesuwanych kolejno palcem w prawo/lewo, powinny być przygotowane w kwadracie, najlepiej o wymiarach 1080 x 1080 px. Trzeba też pamiętać o ilości kart, nie mniej niż 2, ale nie więcej niż 10.

karuzela 1080x1080-1

Cover w grupie

Aby grafika miała odpowiednią jakość i ostrość, należy ustawić ją do wymiaru 1640 × 856 px. Będzie dobrze się wyświetlać zarówno na urządzeniach mobilnych jak i na komputerze.

zdjecie w tle na grupie 1640x856

Relacja (Stories)

Wymiary zastosowanie do tej formy przekazu powinny być ustawione na 1080 × 1920 px., dzięki czemu widoczny będzie cały obraz.

relacja 1080x1920

Sekcja „O Nas”

Na fanpage istnieje możliwość dodania zdjęcia w części informacyjnej, które w sekcji „O nas” jest widoczne w rozmiarze 1200 × 445 px, natomiast na stronie głównej fanpage widać tylko jej fragment o wielkości 800 × 445 px.

o nas 1200x445

Stosując się do powyższych zaleceń i wskazówek, stworzysz estetyczne grafiki, które sprawią, że Twój fanpage będzie bardziej atrakcyjny i zwiększy zainteresowanie potencjalnych odbiorców.

Dla ułatwienia Wam zadania, tak jak obiecywaliśmy na początku, mamy dla Was gotowe szablony grafik do pobrania w formacie .psd. (do użycia w Photoshop).

Szablony są spakowane w pliku .zip (po wypełnieniu formularza, rozpocznie się pobieranie pliku). Plik zostanie również wysłany na Twój adres email.

Pobierz bezpłatne szablony grafik (w .psd) Na Facebook

 

Powodzenia! :)

Nie przegap nowych artykułów

Wypełnij formularz i dostawaj informacje o najnowszych artykułach. 

marzena_new1-1