Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy

Rozwiązania HubSpot

_Marketing_Hub
Marketing Hub

System do marketing automation
Marketing Hub →

_sales-hub
Sales Hub

Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →

service-hub
Service Hub

Hub do obsługi klienta
Poznaj Service Hub →

OpsHub
Operations Hub

Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

hs-csm
HubSpot CMS Hub

Zmień stronę w dynamiczne narzędzie generujące klientów

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Inbound

Kompleksowa obsługa marketing B2B

Strategia

Obierz kierunek na wzrost

Content

Pozyskuj klientów poprzez treści

Social

Zmień fanów w klientów

Reklama

Skuteczność i wysoki ROI

Automatyzacja

Oszczędź czas i pieniądze

System Marketing Automation

Procesy i narzędzia automatyzacji marketingu i sprzedaży

Audyt marketingowy

Analiza działań, która pozwoli Ci poprawić rezultaty

Bezpieczeństwo firmy - od SOHO po aplikacje

telefon, ołówek i okulary na biurku

 W cyfrowym świecie, w którym praktycznie funkcjonuje teraz każda firma bezpieczeństwo danych jest problemem zbyt często ignorowanym. A właśnie na to liczą Ci, którzy chcą w szybki i łatwy sposób skorzystać z naszej ignorancji oraz przekonaniu że na takie ataki narażone są tylko wielkie firmy. Koszt zwiększenia odporności na ataki cyberprzestępców jest stosunkowo niewielki w porównaniu do kosztów na jakie skuteczny atak może nas narazić, a ofiarami padają wszyscy!

Poniżej w 3 punktach opiszę jak w prosty i szybki sposób uodpornić firmę na 99.99% cyberataków.

1. Ludzie

Od zawsze najsłabszym ogniwem w zabezpieczeniach byli ludzie. Pierwszą i najprostszą rzeczą jaką można zrobić to rozpocząć rozmowę ze swoimi pracownikami odn. bezpieczeństwa cyfrowego. Zaangażuj swój zespół i pozwól aby podzielili się swoimi opiniami i doświadczeniami. Możliwe że ktoś z nich w swoim życiu prywatnym lub zawodowym miał już do czynienia z przykrym zdarzeniem przestępczości internetowej. Jego doświadczenie oraz wnioski mogą posłużyć jako praktyczna wiedza do wdrożenia i doedukowania reszty zespołu.

Zainwestuj czas w przygotowanie scenariuszy kryzysowych. Taki “Playbook” powinien obejmować listę osób/instytucji do powiadomienia oraz kroków/działań, które należy wykonać w przypadku kiedy część infrastruktury Twojej firmy stała się ofiarą cyberataku. Przeprowadź warsztat przerabiając na nim takie scenariusze jak np.:

  • co zrobimy kiedy osoba trzecia przejmie nasz profil na Facebook,
  • co zrobimy kiedy osoba trzecia uzyska dostęp do naszego konta Google Workspace lub jego odpowiednika,
  • co zrobimy kiedy osoba trzecia wykradnie dane z naszego CRM-a,
  • co zrobimy kiedy osoba trzecia posłuży się naszymi metodami płatności (karty kredytowe),

Przećwicz scenariusze dla wszystkich wrażliwych narzędzi i/lub urządzeń, z których korzystacie.

Taki Emergency/Crisis Playbook pozwoli ci w przypadku udanego cyberataku na twoją firmę zachować nerwy i zimną krew. Będziesz posiadać gotowy plan działań mających na celu minimalizację i zwalczanie szkód.

2) Ogranicz dostęp

Zrób dokładny przegląd kto z twoich pracowników, współpracowników i podwykonawców ma dostęp do narzędzi i urządzeń oraz na jakim poziomie te dostępy są nadane. Wiele narzędzi pozwala zarządzać uprawnieniami, dzięki którym określasz kto i z jakich funkcjonalności może korzystać.

Jeżeli jakieś narzędzie z którego korzystasz np. CRM nie posiada takiej funkcji, zastanów się nad zmianą. Na rynku jest wiele rozwiązań, które poważnie podchodzą do bezpieczeństwa ponieważ zdają sobie sprawę że dane jakie przechowujesz są ważne dla Ciebie oraz dla osób odn. których takie dane posiadasz. HubSpot już w darmowej wersji pozwala zarządzać uprawnieniami dla użytkowników. Inwestując w to budujesz kolejną zaporę zabezpieczającą twoją firmę przed cyberatakiem.

Zakładasz konta do nowych narzędzi w celu ich przetestowania swoim kontem na Facebook lub Google? Wielu tak robi. Proces ten pozwala w łatwy i szybki sposób przejść przez ten proces. Przejrzyj dokładnie o jakie uprawnienia pytają takie narzędzia przy takim sposobie logowania.

Często - bo tak jest najłatwiej - zażądają Twojej zgody o nadanie zbyt wiele uprawnień. Sprawdź i wyczyść listę aplikacji, które mają dostęp do twoje konta Google lub Facebook a z których już nie korzystasz. Upewnij się że takie porządki zrobi każdy z Twoich pracowników a na pewno Ci którzy mają uprawnienia administracyjne.

3) Zabezpiecz

2FA! Jeżeli nie wiesz co oznacza ten skrót to jesteś idealnym celem. 2FA czyli Two-Factor Authentication to metoda zabezpieczeń polegająca na co najmniej podwójnym sposobie autoryzacji osoby logującej się. Przy wykorzystaniu tej metody, posiadanie loginu i hasła przez osoby trzecie nie wystarczy aby zalogować się do Twojego konta. Takie metody zabezpieczeń to wręcz standard wysokiej jakości narzędzi a takie giganty jak Google i Facebook wprowadziły je już lata temu. Korzystasz z nich?

A czy reszta narzędzi, z których korzystasz posiada funkcję 2FA? Jeżeli NIE to zachęcam do kontaktu z dostawcą usługi z prośbą o wprowadzenie takiej funkcjonalności lub rozejrzenie się za alternatywnym rozwiązaniem.

Powiedzmy że zabezpieczenia dostępu do narzędzi online mamy pokryty. Pracownicy są uczulenie na ataki a zarząd wie co ma robić w przypadku utraty danych. Został ostatni element, który w dużych firmach jest odpowiednio kontrolowany przez dział IT. Chodzi o infrastrukturę komputerową oraz internetową.

Biuro

W epoce przed covidowej zdecydowana większość pracowników przychodziła do biura, gdzie dostęp do internetu i jego zabezpieczenia zapewniał najemca lub infrastruktura była na tyle prosta (router + switch) że bardziej techniczny pracownik był w stanie zabezpieczyć sieć lokalną firmy.

SOHO - Small office / home office

Obecnie komputery, na których pracują Twoi pracownicy podłączone są do Internetu w ich domu, do sieci WIFI w wielu przypadkach zarządzanych przez routery dostarczane przez dostawców Internetu. Wydawać by się mogło że nad bezpieczeństwem takiej infrastruktury nie ma kontroli. Ale czy na pewno?

To jak każdy z pracowników dla bezpieczeństwa własnego ale również Twojej firmy może zabezpieczyć swoją domową sieć dowiesz się z bardzo popularnego w czasach Home Office nagrania poniżej.

Nie przegap nowych artykułów

Wypełnij formularz i dostawaj informacje o najnowszych artykułach. 

marzena_new1-1