Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy

Rozwiązania HubSpot

_Marketing_Hub
Marketing Hub

System do marketing automation
Marketing Hub →

_sales-hub
Sales Hub

Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →

service-hub
Service Hub

Hub do obsługi klienta
Poznaj Service Hub →

OpsHub
Operations Hub

Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

hs-csm
HubSpot CMS Hub

Zmień stronę w dynamiczne narzędzie generujące klientów

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Inbound

Kompleksowa obsługa marketing B2B

Strategia

Obierz kierunek na wzrost

Content

Pozyskuj klientów poprzez treści

Social

Zmień fanów w klientów

Reklama

Skuteczność i wysoki ROI

Automatyzacja

Oszczędź czas i pieniądze

System Marketing Automation

Procesy i narzędzia automatyzacji marketingu i sprzedaży

Audyt marketingowy

Analiza działań, która pozwoli Ci poprawić rezultaty

[UPDATED] Czy Twoja strona jest gotowa na Black Friday & Cyber Monday?

Przygotuj swoją stronę do wzmożonej sprzedaży

Firma Adobe przewiduje, że tylko w USA najbliższy Czarny Piątek wygenerowana zostanie sprzedaż w wysokości 10,3 miliarda dolarów, co oznacza 39% wzrost rok do roku. Oprócz tego imponującego wzrostu sprzedaży, badanie przeprowadzone przez Deloitte wskazuje, że 64% kupujących będzie kupować online, a nie w sklepie stacjonarnym.

Oznacza to, że możesz spodziewać się zwiększonego ruchu i potencjalnej sprzedaży w tym roku. Wraz ze zbliżającymi się świętami zakupowymi przedstawiamy kilka wskazówek, aby upewnić się, że Twoja strona internetowa i sklep są gotowe.

Te wskazówki są skierowane głównie do firm e-commerce. Jednak wiele z nich dotyczy wszystkich firm, które chcą zoptymalizować swoją witrynę internetową.

Zarządzanie ruchem

Jednym z największych zmartwień marketerów i osób z działu IT w okresie świątecznym jest wzrost ruchu. Wiele witryn odnotowuje dwukrotnie lub trzykrotnie większy ruch w porównaniu z innymi porami roku, a wszystko to dzieje się w ciągu kilku dni. Jak więc upewnić się, że witryna jest gotowa dla wszystkich przyszłych odwiedzających?

  1. Skontaktuj się z dostawcą CDN.
    Jeśli korzystasz z sieci dostarczania treści (CDN), sprawdź ze swoim zespołem IT, czy skontaktował się z dostawcą CDN i zaplanował zwiększony ruch.

    Istnieją dwa możliwe sposoby korzystania z CDN.

    Po pierwsze, być może używasz platformy z wbudowanym CDN. Jeśli korzystasz z np. CMS od HubSpot do hostowania swojej witryny, będziesz mieć już wbudowaną sieć CDN. Dzięki temu rozwiązaniu CMS Hub jest skonfigurowany do obsługi około 1000 odsłon witryny na sekundę, co przekłada się na 3,6 miliona odsłon na godzinę lub około 86 milionów odsłon dziennie.

    Jeśli korzystasz z platformy, która nie jest dostarczana z wbudowanym CDN, możesz zawrzeć umowę z zewnętrznym dostawcą, takim jak Amazon CloudFront. W takim przypadku skontaktuj się z nimi, aby mogli zaplanować wzrost ruchu w Twojej witrynie.
  2. Rozważ aktualizację serwera.
    Jeśli nie korzystasz z CDN, porozmawiaj ze swoim dostawcą usług hostingowych i zapytaj o obecne ograniczenia ruchu i koszt zaktualizowania serwera. Ogólnie lepszy serwer może pomóc w obsłudze zwiększonego ruchu.
    Zanim się na cokolwiek zgodzisz, upewnij się, że zapytałeś o czas potrzebny na zakup nowego serwera i procedurę przenoszenia. Musisz mieć pewność, że Twoja witryna i zawartość znajdują się na nowym serwerze przed Czarnym Piątkiem.

    Szybkość witryny

    Prawie połowa konsumentów online porzuci stronę, która ładuje się dłużej niż 2 sekundy. Tak wysoki wskaźnik porzuceń będzie druzgocący w Czarny piątek.

    Jak więc zapewnić, że Twoja witryna ładuje się tak szybko, jak to tylko możliwe? Jest kilka rzeczy, które na ostatnią chwilę możesz zrobić, aby skrócić czas ładowania witryny.
    Chociaż istnieją bardziej złożone i długoterminowe zmiany, które możesz wprowadzić, aby poprawić szybkość swojej witryny, te przedstawione poniżej ograniczone są do stosunkowo szybkich działań, które mogą pomóc wymiernie poprawić czas ładowania się Twojej witryny w Czarny Piątek.
  3. Kompresuj i zmieniaj rozmiar obrazów.
    Jeśli masz jakieś zdjęcia lub grafiki - zwłaszcza na swojej stronie głównej i stronach popularnych produktów - upewnij się, że mają odpowiedni rozmiar. Załóżmy na przykład, że przesłałeś duży obraz jednego ze swoich produktów w wysokiej rozdzielczości 1920 x 1600px. Nawet jeśli na stronie wyświetla się tylko jako 500 x 500 pikseli, przeglądarka nadal musi załadować cały oryginalny obraz.

    Po prawidłowym ustawieniu rozmiaru obrazów możesz dodatkowo zmniejszyć ciężar strony, kompresując je. Kompresowanie obrazów jest łatwe dzięki narzędziom takim jak squoosh.app Jeśli nie masz czasu na przejrzenie całej witryny, zalecamy optymalizację zdjęć na stronie głównej i stronach z najpopularniejszymi produktami.
  4. Zmniejsz lub usuń niepotrzebne fragmenty kodu zewnętrznych serwisów.
    Wczytanie fragmentów kodu innych firm, które wyświetlają treści z innej usługi, zajmuje cenny czas ładowania strony. Jeśli masz w swojej witrynie skrypty z usługi, której już nie używasz, usuń je. Aby to zrobić, porozmawiaj ze swoim zespołem IT, aby upewnić się, że nie ma ich już na Twojej witrynie.
  5. Buforuj swoje strony internetowe.
    Jednym z najskuteczniejszych sposobów skrócenia czasu ładowania strony jest proces zwany „buforowaniem”. Buforowanie przechowuje przygotowane kopie plików witryny w szybko dostępnym miejscu na serwerze, znanym jako pamięć RAM. W ten sposób za każdym razem, gdy klient odwiedza Twoją witrynę, serwer nie musi pobierać całej odpowiedniej treści z bazy danych, poskładać ją w plik HTML i wysyłać do przeglądarki, aby wyświetlić ją odwiedzającemu. Zamiast tego po prostu wyśle buforowany plik do przeglądarki.
    Twój serwer nadal będzie musiał wykonać trochę pracy, aby załadować stronę, ale będzie wymagał mniej zasobów i przyspieszy cały proces.

    Możesz buforować swoje strony internetowe na kilka różnych sposobów. Popularną opcją dla witryn WordPress jest użycie wtyczki buforującej, takiej jak W3 Total Cache. Jeśli nie korzystasz z WordPressa, dostępnych jest wiele innych narzędzi i usług do buforowania, takich jak Varnish i Amazon ElastiCache.
  6. Podziel długie posty na kilka.
    Jeśli wykonałeś powyższe kroki i nadal widzisz długie czasy wczytywania niektórych swoich stron internetowych, mogą one po prostu zawierać za dużo treści.

    Ponieważ dłuższe posty z dużą ilością obrazów i dynamicznych informacji będą ładować się dłużej, możesz rozważyć podzielenie ich na kilka mniejszych. Dzięki odpowiedniej strategii linkowania wewnętrznego możesz podzielić strony, aby poprawić ich szybkość bez negatywnego wpływu na wygodę użytkownika.

    Zaufanie i bezpieczeństwo

    Jedną z głównych obaw dzisiejszych kupujących w Internecie jest zapewnienie, że ich dane osobowe pozostaną bezpieczne. Poniżej przedstawiamy kilka kluczowych elementów budujących zaufanie strony, aby pomóc Ci zapewnić jak najwyższy współczynnik konwersji w Czarny Piątek.
  7. Włącz SSL.
    Secure Sockets Layer (SSL) to technologia, która szyfruje połączenie między przeglądarką użytkownika a Twoją witryną. Odwiedzający mogą sprawdzić, czy witryna ma SSL na podstawie jej adresu URL. Zaczyna się od https: // zamiast http: //.

    Adres URL z protokołem HTTPS może wzbudzić zaufanie odwiedzających witrynę w Czarny Piątek.
    Ta jedna litera „S” może pomóc im poczuć się bezpieczniej, podając swoje dane osobowe w Twojej witrynie, zwłaszcza podczas procesu płatności.
    Niektóre CMS do tworzenia witryn oferują SSL, więc nie musisz się martwić o zakup i instalację certyfikatu SSL w swojej witrynie. CMS-y, takie jak WordPress, nie mają wbudowanego protokołu SSL, ale wielu dostawców hostingu WordPress oferuje go w ramach swoich pakietów hostingowych.
    Jeśli Twoja platforma lub dostawca nie oferuje SSL, możesz go kupić lub pobrać bezpłatnie. Sprawdź listę najlepszych darmowych lub niedrogich dostawców certyfikatów SSL.
  8. Wyświetlaj identyfikatory zaufania.
    Odznaka zaufania to symbol lub pieczęć, która wskazuje odwiedzającym i potencjalnym klientom na stronie internetowej, że ich informacje będą bezpieczne. Te plakietki często znajdują się na stronach płatności, ale można je również znaleźć na stronach głównych i stronach docelowych. Najpopularniejszym rodzajem plakietki zaufania jest plakietka bezpieczne zakupy. Pieczęć ta jest często nadawana przez dostawców SSL lub platformy przetwarzania płatności. Na przykład, jeśli korzystasz z wtyczki płatności Stripe dla Wordpress, możesz dodać plakietkę bezpiecznych zakupów do swojej strony płatności.
  9. Upewnij się, że polityka zwrotów jest jasna i łatwa do znalezienia.
    Niektórzy kupujący lubią wiedzieć, że mogą zwrócić przedmiot, jeśli nie spełnia on ich potrzeb. Aby rozwiać wszelkie wątpliwości, upewnij się, że zasady zwrotów są jasno określone i łatwe do znalezienia.

    Optymalizacja dla wyszukiwarki

    Wyszukiwanie organiczne może pomóc w generowaniu dodatkowej sprzedaży od odwiedzających, którzy szukają określonego produktu, ale nie są pewni, gdzie mogą go znaleźć. Chociaż wdrożenie strategii SEO wymaga czasu, ten audyt ma na celu wyeliminowanie wszelkich istotnych zaniedbań, które mogą przyczynić się do zwiększenia ruchu organicznego i sprzedaży w Czarny Piątek.
  10. Optymalizuj pod kątem określonych słów kluczowych.
    Jeśli nie masz czasu na przejrzenie wszystkich zasobów i sprawdzenia, że wszystko jest w porządku, powinieneś upewnić się, że Twoja strona główna i kluczowe strony produktów są zoptymalizowane. Aby zoptymalizować je pod kątem określonych słów kluczowych, skup się na umieszczaniu ich w: tytułach, opisach, nagłówkach, treści, adresach URL i tekście alternatywnym obrazu.

    Jeśli używasz wielu zdjęć na stronach produktów, tekst alternatywny jest bardzo ważny. Aby poprawić indeksowalność witryny, przejrzyj wszystkie obrazy i dodaj tekst alternatywny, który jest odpowiedni dla elementu i jest powiązany ze słowami kluczowymi, dla których optymalizujesz.
  11. Optymalizacja dla urządzeń mobilnych.
    Według danych dotyczących Czarnego Weekendu z 2019 r. 75% konsumentów korzystało z urządzeń mobilnych do wyszukiwania informacji o produktach, porównywania cen lub robienia zakupów.

    Chociaż optymalizacja witryny pod kątem użytkowników mobilnych będzie wymagała dużo czasu i planowania, możesz teraz podjąć małe kroki, aby poprawić komfort korzystania z urządzeń mobilnych przed Czarnym Piątkiem. Na przykład zwiększenie rozmiaru przycisków i czcionki.

Przygotowanie Twojej strony internetowej na Czarny piątek Chcesz zapewnić swoim gościom jak najlepsze wrażenia każdego dnia - ale szczególnie w Czarny piątek. Wykonanie powyższych kroków zapewni optymalizację witryny pod kątem ruchu, szybkości, bezpieczeństwa i wyszukiwania.

Nie przegap nowych artykułów

Wypełnij formularz i dostawaj informacje o najnowszych artykułach. 

marzena_new1-1