HubSpot to platforma CRM, która zapewnia wszystko, czego potrzebują firmy do skalowania. To wirtualna siedziba Twojej firmy posiadająca w jednej platformie funkcje dla działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
Platforma HubSpot CRM pozwala Twojej firmie budować doskonałe Customer Experience, pomagając poukładać i połączyć procesy poszczególnych działów - a nie trzymać je w silosach.
Dzięki HubSpot klienci są na pierwszym miejscu, dostosowywanie jest proste, a zespoły są połączone za pośrednictwem ujednoliconego CRM.
Stwórz doskonałe Customer Experience dzięki HubSpot.
Uzyskaj dostęp do oprogramowania do marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania treścią i operacji.
Customer Journey i procesy zakupowe klientów B2B (do których chcesz dotrzeć) są coraz bardziej złożone, a technologia może pomóc – lub utrudnić – Twoją zdolność do zapewniania niezwykłej obsługi klienta. Kiedy systemy technologiczne są sklecone razem, prowadzą do:
HubSpot oferuje lepsze rozwiązanie, które jest przemyślanie zbudowane, a nie poskładane. Cała Platforma HubSpot jest zbudowana, aby klienci HubSpot mogli czerpać korzyści z oprogramowania, które jest spójne, konfigurowalne i łatwe do wdrożenia. Dzięki jednemu źródłu prawdy Twoje zespoły mogą nawiązywać głębsze relacje z klientami podczas całej ich podróży. A kiedy klient znajduje się w centrum każdej decyzji biznesowej, uspójnienie procesów i działań w całej firmie jest o wiele łatwiejsze.
|
Kiedy CRM jest łatwy w użyciu firmy 2.1x częściej widzą duży wzrost. |
|
|
Firmy, które uważają, że ich CRM można dostosować, mają w 131% większe prawdopodobieństwo, że zobaczą dużą satysfakcję swoich klientów. |
|
Koło zamachowe w biznesieCzasy w których leady przechodziły przez „lejek” i wychodziły jako klienci minęły. Teraz wiemy, że Customer Journey jest złożoną, krętą ścieżką, a celem jest przekształcenie potencjalnych klientów w promotorów - osoby referujące Twoją firmę. W modelu biznesowym z kołem zamachowym klienci są w centrum, a zadowoleni klienci generują napęd biznesowy i kolejne szanse sprzedaży. |
Rekordy kontaktówRekordy kontaktów HubSpot zapewnią Twojej firmie ujednolicony obraz klienta w zespołach. Oznacza to, że zespoły ds. marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania treścią i operacji pracują w oparciu o ten sam wspólny widok klienta. |
|
|
Wdrożenie i szkolenie przez ekspertówWskazówki ekspertów z Brandrocket Digital oraz HubSpot, dzięki którym zmaksymalizujesz korzyści płynące z nowoczesnej Platformy HubSpot CRM poprzez: |
Potrzebujesz platformy CRM, która obejmuje każdą część Twojej firmy - zamiast posiadania rozdrobnionych i poskładanych narzędzi i procesów. HubSpot w swoich produktach obejmuje krytyczne elementy zarządzania doświadczeniami klientów — treści, wiadomości, automatyzację, dane i raportowanie — i łączy je w jedną platformę, która została stworzona, aby rozwijać się wraz z Twoją firmą. Każdy produkt HubSpot sam w sobie jest potężny, ale prawdziwa magia dzieje się, gdy używasz ich razem. |
|
Klienci w ponad 120 krajach rozwijają swoją działalność dzięki HubSpot!
Dowiedz się, jak HubSpot może pomóc Ci osiągnąć cele Twojej firmy i stworzyć zachwycające Customer Experience.