Brief

Poznaj możliwości Platformy HubSpot

 

Dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów,
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej,
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie,
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz,
  • HubSpot wspiera Inbound Marketing,
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy?

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
System do marketing automation
Marketing Hub →
Sales Hub
Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
HubSpot CMS
System zarządzania treścią
Poznaj HubSpot CMS →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →
Menu
Brief

Jak prowadzić kampanie w HubSpot?

Marzena Mojsiewicz
20 lipca 2021

Pożegnaj się z rozproszeniem narzędzi marketingowych i sprzedażowych oraz rosnącym stackiem. Sprawdź jak platforma „all-in-one” HubSpot pomaga bezproblemowo planować, realizować i analizować skuteczność w kampaniach multi-channel, które prowadzą do pozyskania większej ilości leadów, budowania wspaniałych doświadczeń klientów i zwiększania sprzedaży.

Narzędzie kampanii w HubSpot

Tworzenie zachwycającego customer experience to podstawa metodologii inbound.

Zbyt często jednak te doświadczenia cierpią z powodu braku połączenia i uzupełniania się działań między zespołami marketingu i sprzedaży. Zespoły marketingowe korzystają z odrębnych narzędzi, pracując z wieloma różnymi źródłami danych i przeskakując między kilkoma różnymi zakładkami w celu realizacji kampanii marketingowych. Uniemożliwia to dostosowanie przebiegu kampanii i połączenie jej z działaniami zespołu sprzedaży, co ostatecznie wpływa na jej wyniki.

HubSpot to jedyna platforma automatyzacji marketingu zbudowana na bazie CRM. Dzięki temu nie tylko wszystkie narzędzia do prowadzenia kampanii marketingowych znajdują się w jednym miejscu, ale także wszystkie dane klientów i transakcji.

Prowadzenie dopasowanych kampanii z jednego centralnego miejsca oznacza lepszą kooperację między zespołami, lepsze doświadczenia klientów, lepsze sprzedażowe wyniki kampanii oraz lepszy rozwój biznesu.

Konfiguracja kampanii

Każda kampania zaczyna się od planowania i organizacji. HubSpot posiada natywne narzędzie Kampanii, która pomaga budować i zarządzać kampaniami marketingowymi w różnych kanałach z jednego miejsca.

Narzędzie kampanii w HubSpot

Zbuduj grupę odbiorców

Zidentyfikuj odbiorców, na których chcesz kierować swoją kampanię, i wykorzystaj moc HubSpot CRM, używając wielu pól do wycinania list kontaktów, aby pokazać dokładnie odbiorców, z którymi chcesz się skontaktować.

Wyznacz cele

Rejestruj indywidualne cele, ustaw daty rozpoczęcia i zakończenia oraz przypisz właściciela do każdej kampanii tworzonej przez Twój zespół. Uporządkuj swoje kampanie za pomocą niestandardowych konwencji nazw, tak aby móc łatwo nimi zarządzać.

Skonfiguruj śledzenie

Tworzenie linków monitorujących pomaga mierzyć skuteczność kampanii marketingowych, dostarczając informacje do HubSpot, gdy odwiedzający uzyskują dostęp do Twojej witryny za pośrednictwem adresu URL.

Generowanie leadów

HubSpot ma wszystko, czego potrzebujesz, aby przyciągnąć i przekształcić Twoich odbiorców w potencjalnych klientów i zebrać cenną wiedzę i informacje dzięki potężnym narzędziom wspierającym pozyskiwanie potencjalnych klientów.

Reklamy w HubSpot

Reklamy oparte o dane z CRM

Twórz reklamy bezpośrednio z HubSpot, aby generować leady na Facebooku, LinkedIn i Google. Połącz reklamy i strony docelowe, aby spersonalizować treść na podstawie klikanych reklam. Korzystaj z lookalike (grup odbiorców podobnych) oraz retargetingu w witrynie, aby Twoje reklamy docierały do ​​właściwych osób.

Spersonalizowane strony docelowe

Wyświetlaj spersonalizowane treści, CTA i formularze dla każdego odwiedzającego, aby poprawić wydajność swoich stron docelowych. Dynamicznie pokazuj różne treści na podstawie lokalizacji odwiedzającego, źródła, urządzenia, etapu zakupu lub innych danych kontaktowych przechowywanych w Twoim CRM.

Potężne formularze

Twórz niestandardowe formularze w kilka sekund za pomocą łatwego edytora „przeciągnij i upuść” — nie jest wymagana specjalistyczna wiedza techniczna. Dodaj pola niestandardowe lub wybierz spośród kilkunastu różnych typów pól, takich jak otwarte pola tekstowe, menu rozwijane, przyciski wyboru opcji, pola wyboru i inne.

Profilowanie progresywne

Pokaż swoim kontaktom nowe pytania za każdym razem, gdy wypełnią formularz z polami dynamicznymi. Dowiedz się więcej o nich z biegiem czasu, nie przytłaczając ich. Korzystaj z inteligentnych formularzy, aby dynamicznie wyświetlać różne pytania w zależności od kraju, urządzenia, źródła skierowania, osoby i nie tylko odwiedzającego.

Prowadzenie kampanii

Ułatw swojemu zespołowi jak najlepsze wykonywanie pracy dzięki wbudowanym narzędziom do współpracy, takim jak zadania, komentarze i kalendarz, dzięki czemu możesz planować kampanie z uwzględnieniem kontekstu. Upewnij się, że działania Twojego zespołu są połączone i może łatwo współpracować nad zadaniami do wykonania w ramach kampanii.

Narzędzie kampanii w HubSpot - zadania

Zbuduj swoją kampanię

Wybieraj spośród zasobów, które już posiadasz w HubSpot, na przykład w tym artykuły na blogu, posty w Social Media, reklamy, CTA, e-maile, landing page’s i Workflowy automatyzacji - aby dodać je do swojej kampanii. Uporządkuj swoje kampanie za pomocą niestandardowych konwencji nazewnictwa dla swojego zespołu.

Przypisz zadania dla zespołu

Twórz zadania i przypisuj je członkom zespołu bezpośrednio z HubSpot. Ustawiaj terminy, dodawaj notatki, ale co najważniejsze, połącz zadania z kampanią, z którą są powiązane.

Śledź oś czasu kampanii za pomocą kalendarza

Uzyskaj pełną widoczność wszystkich zasobów i zadań marketingowych, terminów, na które są zaplanowane, i zanurkuj, aby podjąć działania bezpośrednio z kalendarza.

Współpracuj z zespołem

Możesz aktywnie współpracować ze swoim zespołem nad formularzami, kampaniami e-mail, reklamami oraz contentem w mediach społecznościowych i na blogu oraz workflowami automatyzacji (Funkcja ta świetnie sprawdza się przy pracy zdalnej). Wystarczy @wzmianka o członkach zespołu, aby rozpocząć rozmowę i skomentować. Możesz też przeglądać rozmowy w zintegrowanym panelu komentarzy bezpośrednio w HubSpot.

Lead nurturing

Uzyskaj pełny obraz każdego potencjalnego klienta w jednej zintegrowanej bazie danych. Gdy lead prześle informacje (wypełni formularz) w ramach danej kampanii, profil kontaktu zostanie natychmiast utworzony lub zaktualizowany w HubSpot. Następnie możesz tworzyć listy segmentowane, uruchamiać przepływy pracy Workflows i przypisać automatycznie scoring potencjalnym klientom oraz powiadomić odpowiedniego przedstawiciela - wszystko z jednego miejsca - tak, aby maksymalnie uprościć zadania wewnętrzne, stworzyć spójne środowisko i zapewnić zespołowi sprzedaży jak najwięcej danych.

HubSpot lead nurturing i segmentacja

E-mail

Twórz piękne, spersonalizowane e-maile za pomocą łatwego w użyciu edytora typu „przeciągnij i upuść”. Następnie za pomocą kilku kliknięć utwórz aktywną lub statyczną listę potencjalnych klientów na podstawie kryteriów kampanii. Zautomatyzuj swoje kampanie e-mail i przypisuj odpowiedni scoring na podstawie wykonanych w kampanii działań, aby generować kwalifikowane leady.

Ukierunkowana segmentacja

Importuj istniejące dane kontaktowe, buduj formularze, aby przekonwertować odwiedzających na potencjalnych klientów i twórz nieograniczoną liczbę pól niestandardowych, aby zebrać istotne dane dotyczące potencjalnych klientów. Następnie posegmentuj listy kontaktów na podstawie wszelkich zebranych danych – właściwości, odwiedzin witryny, interakcji e-mail i innych.

Dostosuj doświadczenia

Wprowadź zaawansowaną personalizację do swoich kampanii za pomocą niestandardowych zdarzeń behawioralnych, kierując reklamy do klientów na podstawie ich interakcji z Twoją marką. Możesz także segmentować według dowolnego niestandardowego punktu kontaktu w swojej aplikacji lub witrynie i raportować o nim.

Oceniaj i ustalaj priorytety potencjalnych klientów

Ułatw sprzedawcom identyfikowanie najlepiej zakwalifikowanych potencjalnych klientów poprzez automatyczne przypisywanie ocen potencjalnych klientów. Stwórz własne niestandardowe kryteria oceny potencjalnych klientów na podstawie dowolnej cechy lub zachowania lub pozwól HubSpot stworzyć predykcyjny system oceny potencjalnych klientów dostosowany do Twoich danych historycznych.

Marketing Automation

Workflows, czyli przepływy pracy w HubSpot dają Ci możliwość budowania spersonalizowanych, wielokanałowych kampanii, które wykorzystują automatyzację, aby angażować Twoich klientów odpowiednim komunikatem we właściwym czasie.

Marketing Automation HubSpot

Wydajne Workflowy

Wyjdź poza wysyłanie e-maili, automatyzując też inne aspekty kampanii. Korzystaj z przepływów pracy, aby konfigurować webhooki, oceniać potencjalnych klientów, rotować i przypisywać potencjalnych klientów do odpowiedniego przedstawiciela handlowego i łatwo zarządzać zbiorczo swoimi danymi, aktualizując właściwości, powiadamiając o sprzedaży i nie tylko.

Zautomatyzowane wyzwalacze (triggery)

Używaj wypełniania formularzy, aby uruchamiać zautomatyzowane Workflowy, które oszczędzają czas i skalują kontynuację komunikacji z potencjalnymi klientami. Możesz zarejestrować kontakt automatycznie w odpowiedniej kampanii lead nurturing, wysłać alert do swojego zespołu sprzedaży lub automatycznie uruchamić inne przydatne akcje, gdy kontakt wypełni formularz.

Dynamiczna treść wiadomości e-mail

Zbuduj jeden szablon wiadomości e-mail, który wykorzystuje niestandardową, warunkową logikę, aby dostarczać unikalną wersję każdemu kontaktowi na liście. Następnie wybierz spośród dziesiątek wyzwalaczy, warunków i działań, aby wysyłać odpowiednie e-maile do właściwych potencjalnych klientów we właściwym czasie.

Zaawansowana segmentacja

Edytor wizualny ułatwia przeglądanie Workflowów w czasie rzeczywistym, od prostych automatyzacji po złożone, wieloetapowe procesy. Użyj zaawansowanej logiki segmentacji, aby dokładnie określić, kto i kiedy zostanie zarejestrowany w Twoich Workflowach. Następnie możesz spersonalizować swoje e-maile dla każdego odbiorcy, korzystając z konkretnych danych z CRM oraz aktywności potencjalnego klienta na Twojej stronie (kliknięć w CTA, odwiedzin konkretnej podstrony / landing page).

Kampanie wielokanałowe

Czas przyjrzeć się swojej pracy (i jej rezultatom). W narzędziu Campaigns możesz połączyć konkretne posty w mediach społecznościowych, e-maile, artykuły na blogu i CTA ze swoją kampanią z poziomu HubSpot.

HubSpot narzędzie blogowe

Reklamy oparte o customer journey

Zaprezentuj swoje treści klientom na właściwym etapie ich podróży zakupowej dzięki zdarzeniom optymalizacji reklam. Docieraj do klientów w oparciu o dane dotyczące cyklu życia klienta (lead, MQL, SQL, Szansa sprzedażowa) z Twojego CRM i korzystaj z danych CRM i analityki internetowej, aby przesłać odpowiednie dane do Menadżerów kampanii w Google, Facebook oraz LinkedIn i zwiększać konwersję.

Artykuły na blogu

Łatwo publikuj treści bloga zoptymalizowane pod kątem zwiększania ruchu i przekształcania czytelników w klientów dzięki pełnemu zestawowi zintegrowanych narzędzi do blogowania. Możesz  zarządzać osią czasu w kampanii, planując artykuły z wyprzedzeniem i automatycznie udostępniać nowe treści blogowe w sieciach społecznościowych.

Media społecznościowe

Publikuj treści w sieciach społecznościowych z tego samego miejsca, w którym tworzysz kampanie, skonfiguruj monitorowanie słów kluczowych, aby nigdy nie przegapić wzmianki i połącz wszystkie swoje interakcje z systemem CRM, aby prowadzić kontekstowe rozmowy i raportować zwrot z inwestycji w media społecznościowe.

Video

Zwiększ oddziaływanie swoich treści dzięki sile video. Hostuj i zarządzaj plikami bezpośrednio w HubSpot i łatwo osadzaj je w mediach społecznościowych, na stronach internetowych i artykułach na blogu.

Raportuj i optymalizuj

Od momentu utworzenia kampanii w HubSpot otwierasz drzwi do bogactwa danych. Od tworzonych formularzy, po uruchamiane strony docelowe, wysłane wiadomości e-mail i wszystko pomiędzy — raportowanie HubSpot może pomóc w rozgryzieniu skuteczności kampanii i ustaleniu, które dźwignie należy zastosować, aby uzyskać wyniki.

Hubspot raportowanie i atrybucja

Testy A/B

Zidentyfikuj strony docelowe i wiadomości e-mail o największej konwersji i zobacz, ile wizyt, otwarć, pozyskanych kontaktów i klientów generuje każda z nich. Uzyskaj spersonalizowane sugestie słów kluczowych, aby zoptymalizować swoją stronę pod kątem wyszukiwania. Następnie możesz ustawić testy A/B na dowolny element, w tym nagłówki, obrazy, wezwania do działania, aby zobaczyć, która wersja generuje najwięcej konwersji.

Kompleksowe raportowanie

Ciesz się elastycznością przechowywania, dostosowywania i raportowania dowolnego rodzaju danych w HubSpot. Twórz raporty i buduj pulpity nawigacyjne, aby dzielić się spostrzeżeniami ze swoim zespołem.

Twórz niestandardowe raporty

Twórz niestandardowe raporty, aby odpowiadać nawet na najbardziej złożone pytania dotyczące Twoich kampanii oraz zagłębić się w poszczególne zasoby kampanii i przeanalizować skuteczność. Możesz bezproblemowo łączyć dane kontaktów, firm i dane transakcji z CRM z danymi kampanii marketingowej, aby mieć pełen wgląd w skuteczność w każdym kanale i segmencie odbiorców.

Atrybucja przychodów z wielu punktów styku

Użyj atrybucji na wielu punktach styku, aby przypisać swoim kampaniom ich odpowiedni udział w generowaniu przychodów firmy i mieć pełen obraz, w jaki sposób każde z działań marketingowych generuje przychody dla Twojej firmy. Wszystko bez pomocy programisty.


Umów się na demo i zobacz jak HubSpot może pomóc Twojej firmie realizować skuteczne kampanie wielokanałowe. W Brandrocket jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce.  Oferujemy onboarding i wdrożenia oprogramowania HubSpot do Marketing Automation.

Clean & Elegant
Fully Responsive
fala4
inbound-baner

Nie przegap nowych artykułów