Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy

Rozwiązania HubSpot

_Marketing_Hub
Marketing Hub

System do marketing automation
Marketing Hub →

_sales-hub
Sales Hub

Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →

service-hub
Service Hub

Hub do obsługi klienta
Poznaj Service Hub →

OpsHub
Operations Hub

Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

hs-csm
HubSpot CMS Hub

Zmień stronę w dynamiczne narzędzie generujące klientów

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Inbound

Kompleksowa obsługa marketing B2B

Strategia

Obierz kierunek na wzrost

Content

Pozyskuj klientów poprzez treści

Social

Zmień fanów w klientów

Reklama

Skuteczność i wysoki ROI

Automatyzacja

Oszczędź czas i pieniądze

System Marketing Automation

Procesy i narzędzia automatyzacji marketingu i sprzedaży

Audyt marketingowy

Analiza działań, która pozwoli Ci poprawić rezultaty

Nowości w HubSpot - kwiecień 2022

HubSpot jest Platformą CRM, która zawiera w sobie kompletny zestaw funkcji i narzędzi marketingowych, sprzedażowych i customer service. Jej kompleksowość sprawia, że jest Wirtualną Siedzibą Twojej Firmy.

HubSpot regularnie dodaje funkcjonalności do swojego systemu. Aby łatwo mieć wgląd w nowości - co miesiąc publikujemy nowe funkcje i usprawnienia, które zostały dodane do HubSpot i z których możesz korzystać.

Zwiększony limit wizualizacji danych i podsumy w tabelach przestawnych

Od teraz podczas korzystania z wizualizacji tabeli przestawnej w kreatorze raportów niestandardowych można dodać do raportu maksymalnie cztery wiersze i kolumny. Ponadto w ustawieniach wykresu pojawiła się nowa opcja „Podsumy”, która umożliwia bardziej szczegółowy wgląd w dane.

Raporty niestandardowe - zwiększone limity - NOWOŚĆ HubSpot

Tabele przestawne są teraz bardziej wydajne niż kiedykolwiek, ponieważ podczas tworzenia raportu można korzystać z maksymalnie czterech właściwości w sekcjach wierszy i kolumn. Pozwala to na uporządkowanie oraz rozbicie dwukrotnie większej ilości informacji niż dotychczas.

Jak mogę korzystać z tej funkcji?

Funkcjonalność ta jest dostępna przy tworzeniu raportów niestandardowych.

Nowość HubSpot - Raportowanie - Raporty niestandardowe

[Marketing] Powiąż formularze z kampaniami marketingowymi HubSpot.

Co to jest?

Formularze HubSpot można teraz powiązać z kampaniami marketingowymi w HubSpot. Działa to na tej samej zasadzie, co w przypadku stron docelowych, CTA i innych zasobów marketingowych. Dotyczy to zarówno formularzy osadzonych na stronach HubSpot, jak i formularzy osadzonych na zewnętrznych stronach internetowych oraz w systemach zarządzania treścią (CMS).

Dlaczego ma to znaczenie?

Formularze są jednym z najważniejszych elementów każdej kampanii marketingowej, jeśli nie najważniejszym. Są momentem, w którym odwiedzający zmienia się w leada; od bycia niezainteresowanym lub obojętnym, do bycia skłonnym do udzielenia Ci swoich informacji. To bardzo dużo!

Powiązanie firmularzy z kampaniami HubSpot

Ta aktualizacja obsługuje następujące typy formularzy:

  • Standardowe formularze
  • Formularze pop-up
  • Formularze komentarzy na blogu
  • Formularze inne niż HubSpot

Po powiązaniu formularza z kampanią jest on również w pełni zintegrowany z pozostałymi elementami narzędzia kampanii. Można zobaczyć jego pełny wpływ na liczbę kontaktów, transakcji i przychodów (w wersji Marketing Hub Enterprise). Formularze będą również uwzględniane we wszystkich raportach w nowej karcie Atrybucja.

Nowość - powiązane raporty z kampaniami - atrybucja

 Kto może skorzystać z tej funkcji?

Funkcja powiązania formularzy z kampaniami jest dostępna w HubSpot Marketing Hub w planach Professional i Enterprise.

[Sprzedaż] Usprawnienia w przesyłaniu prognoz sprzedaży.

Co to jest?

Lepsze zarządzanie prognozami dzięki dwóm nowym udoskonaleniom:

  1. Historia przesyłania prognoz: Teraz możesz wyświetlać przesłania poprzednich prognoz w karcie Historia panelu przesłań. Użyj tych informacji do kontroli poprzednich zgłoszeń, pomiaru dokładności prognozy i/lub przeglądania zgłoszeń na przestrzeni czasu.
  2. Wskaźnik stanu przesłania prognozy: Możesz wskazać, które zgłoszenia prognoz nie zostały zaktualizowane po upływie określonego czasu. Gdy wskaźnik stanu przesłania prognozy jest włączony, w komórce Przesłanie prognozy będzie wyświetlany wskaźnik dla użytkowników, którzy nie zaktualizowali swojej prognozy w ciągu ustalonej liczby dni.
Nowość HubSpot - usprawnione prognozowanie sprzedaży

Dlaczego ma to znaczenie?

Te dwa usprawnienia zapewniają użytkownikom większą kontrolę nad jednym z najważniejszych elementów procesu realizacji sprzedaży — przesyłaniem prognoz. Zgłoszenia historyczne zapewniają lepszy kontekst w ramach audytu i raportowania. Wskaźniki stanu zachęcają użytkowników do przesyłania (i przewidywania).

Kto może skorzystać z tej funkcji?

Funkcja powiązania formularzy z kampaniami jest dostępna w HubSpot Sales Hub w planach Professional i Enterprise.


Brandrocket Digital jest certyfikowanym Partnerem HubSpot w Polsce oferującym profesjonalny onboarding, wdrożenia i integracje systemu HubSpot oraz projektowanie i tworzenie witryn na HubSpot CMS. Rozważasz wybór Hubspot? Chcesz w pełni wykorzystywać HubSpot w swojej firmie?

Umów się na demo HubSpot

Nie przegap nowych artykułów

Wypełnij formularz i dostawaj informacje o najnowszych artykułach. 

marzena_new1-1