Nowości w HubSpot - kwiecień 2022
HubSpot jest Platformą CRM, która zawiera w sobie kompletny zestaw funkcji i narzędzi marketingowych, sprzedażowych i customer service. Jej kompleksowość sprawia, że jest Wirtualną Siedzibą Twojej Firmy.
HubSpot regularnie dodaje funkcjonalności do swojego systemu. Aby łatwo mieć wgląd w nowości - co miesiąc publikujemy nowe funkcje i usprawnienia, które zostały dodane do HubSpot i z których możesz korzystać.
Zwiększony limit wizualizacji danych i podsumy w tabelach przestawnych
Od teraz podczas korzystania z wizualizacji tabeli przestawnej w kreatorze raportów niestandardowych można dodać do raportu maksymalnie cztery wiersze i kolumny. Ponadto w ustawieniach wykresu pojawiła się nowa opcja „Podsumy”, która umożliwia bardziej szczegółowy wgląd w dane.
Tabele przestawne są teraz bardziej wydajne niż kiedykolwiek, ponieważ podczas tworzenia raportu można korzystać z maksymalnie czterech właściwości w sekcjach wierszy i kolumn. Pozwala to na uporządkowanie oraz rozbicie dwukrotnie większej ilości informacji niż dotychczas.
Jak mogę korzystać z tej funkcji?
Funkcjonalność ta jest dostępna przy tworzeniu raportów niestandardowych.
[Marketing] Powiąż formularze z kampaniami marketingowymi HubSpot.
Co to jest?
Formularze HubSpot można teraz powiązać z kampaniami marketingowymi w HubSpot. Działa to na tej samej zasadzie, co w przypadku stron docelowych, CTA i innych zasobów marketingowych. Dotyczy to zarówno formularzy osadzonych na stronach HubSpot, jak i formularzy osadzonych na zewnętrznych stronach internetowych oraz w systemach zarządzania treścią (CMS).
Dlaczego ma to znaczenie?
Formularze są jednym z najważniejszych elementów każdej kampanii marketingowej, jeśli nie najważniejszym. Są momentem, w którym odwiedzający zmienia się w leada; od bycia niezainteresowanym lub obojętnym, do bycia skłonnym do udzielenia Ci swoich informacji. To bardzo dużo!
Ta aktualizacja obsługuje następujące typy formularzy:
- Standardowe formularze
- Formularze pop-up
- Formularze komentarzy na blogu
- Formularze inne niż HubSpot
Po powiązaniu formularza z kampanią jest on również w pełni zintegrowany z pozostałymi elementami narzędzia kampanii. Można zobaczyć jego pełny wpływ na liczbę kontaktów, transakcji i przychodów (w wersji Marketing Hub Enterprise). Formularze będą również uwzględniane we wszystkich raportach w nowej karcie Atrybucja.
Kto może skorzystać z tej funkcji?
Funkcja powiązania formularzy z kampaniami jest dostępna w HubSpot Marketing Hub w planach Professional i Enterprise.
[Sprzedaż] Usprawnienia w przesyłaniu prognoz sprzedaży.
Co to jest?
Lepsze zarządzanie prognozami dzięki dwóm nowym udoskonaleniom:
- Historia przesyłania prognoz: Teraz możesz wyświetlać przesłania poprzednich prognoz w karcie Historia panelu przesłań. Użyj tych informacji do kontroli poprzednich zgłoszeń, pomiaru dokładności prognozy i/lub przeglądania zgłoszeń na przestrzeni czasu.
- Wskaźnik stanu przesłania prognozy: Możesz wskazać, które zgłoszenia prognoz nie zostały zaktualizowane po upływie określonego czasu. Gdy wskaźnik stanu przesłania prognozy jest włączony, w komórce Przesłanie prognozy będzie wyświetlany wskaźnik dla użytkowników, którzy nie zaktualizowali swojej prognozy w ciągu ustalonej liczby dni.
Dlaczego ma to znaczenie?
Te dwa usprawnienia zapewniają użytkownikom większą kontrolę nad jednym z najważniejszych elementów procesu realizacji sprzedaży — przesyłaniem prognoz. Zgłoszenia historyczne zapewniają lepszy kontekst w ramach audytu i raportowania. Wskaźniki stanu zachęcają użytkowników do przesyłania (i przewidywania).
Kto może skorzystać z tej funkcji?
Funkcja powiązania formularzy z kampaniami jest dostępna w HubSpot Sales Hub w planach Professional i Enterprise.
Brandrocket Digital jest certyfikowanym Partnerem HubSpot w Polsce oferującym profesjonalny onboarding, wdrożenia i integracje systemu HubSpot oraz projektowanie i tworzenie witryn na HubSpot CMS. Rozważasz wybór Hubspot? Chcesz w pełni wykorzystywać HubSpot w swojej firmie?