#BrandFuel - blog o inbound marketingu

Nowości w HubSpot - marzec 2022

Autor: Marzena Mojsiewicz | 31 marca 2022

HubSpot jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się platformą CRM zawierającą w sobie kompletny zestaw narzędzi marketingowych, sprzedażowych i customer service.

Co miesiąc publikujemy nowe funkcje i usprawnienia, które zostały dodane do HubSpot i z których możesz korzystać.

[Mobile] Pulpity z raportami na urządzeniach mobilnych - nowy sposób na sprawdzanie raportów z każdego miejsca

Funkcja raportowania umożliwia użytkownikom wizualizację pulpitów, które mają skonfigurowane na komputerze stacjonarnym. Mogą oni je wyszukać lub znaleźć w menu rozwijanym, gdzie znajdują się wszystkie ostatnio przeglądane pulpity. Mogą też przewijać pozycje w dół, aż znajdą potrzebny im element.

Po wybraniu pulpitu/raportu użytkownik może go rozwinąć i zobaczyć na pełnym ekranie w układzie poziomym, gdzie można powiększać i pomniejszać widok w zależności od potrzeb.

Dotychczas raportowanie na urządzeniach mobilnych było ograniczone do niewielkiej liczby raportów dostępnych fabrycznie. Po wprowadzeniu tej zmiany klienci widzą swoje pulpity w wersji mobilnej dokładnie w taki sam sposób jak w wersji internetowej. Jest to znaczący wzrost widoczności wskaźników biznesowych, pozwalający klientom na podejmowanie trafniejszych decyzji z każdego miejsca.

Jak mogę otrzymać tę funkcję?

Po aktualizacji do najnowszej wersji aplikacji w systemie iOS i Android zobaczysz to menu w karcie Więcej. Wszystkie Twoje pulpity znajdą się tam automatycznie, gotowe do wizualizacji.

[Mobile] Aplikacja HubSpot przeznaczona do spotkań Zoom

Co to jest?

Nowa aplikacja pozwala na korzystanie z HubSpot w ramach organizowanych przez Ciebie spotkań Zoom. Można jej używać do:

  • Wyświetlania podczas spotkania Zoom istniejących rekordów kontaktowych uczestników spotkania w HubSpot
  • Tworzenia nowych rekordów kontaktów podczas spotkania Zoom
  • Dodawania notatek do rekordów kontaktu podczas spotkania Zoom

Dowiedz się więcej o nowej aplikacji HubSpot App przeznaczonej do spotkań Zoom.

Dotychczas, jeśli podczas spotkania Zoom chciano odwołać się do rekordów kontaktów HubSpot i dodać do nich notatki, trzeba było w tym celu otworzyć osobne okno przeglądarki. Zakłócało to przebieg spotkania oraz wymagało wielu powrotów i przejść w trakcie spotkania.

Ta aplikacja umożliwia bezproblemowe korzystanie z HubSpot podczas spotkań Zoom. W trakcie spotkania na żywo można pobierać rekordy kontaktów z HubSpot i dodawać do nich notatki, co pozwala zaoszczędzić czas i zwiększyć produktywność.

[CRM] Usprawnienia do powiązań systemu CRM wchodzą w życie 18 kwietnia 2022 r.

18 kwietnia 2022 r. HubSpot wprowadzi usprawnienia dotyczące powiązań dla wszystkich klientów HubSpot. Oznacza to, że w zależności od używanej wersji HubSpot, będzie można:

  • Powiązać więcej niż jeden rekord firmy do kontaktu, transakcji lub zgłoszenia. [wszystkie plany]
  • Tworzyć niestandardowe etykiety powiązań między różnymi standardowymi obiektami HubSpot. [wersje Professional i Enterprise]
  • Oznaczać etykietami powiązania między rekordami. [wersje Professional i Enterprise]
  • Używać etykiet powiązań na listach, w przepływach pracy i raportach. [wersje Professional i Enterprise]
  • Definiować powiązania między obiektami niestandardowymi a innymi obiektami. [tylko wersja Enterprise]

Dlaczego ma to znaczenie?

Relacje, które tworzą Twój biznes, są złożone, zróżnicowane, a czasem po prostu skomplikowane. W systemie CRM musisz móc rejestrować i śledzić wszystkie powiązania, które składają się na Twoją działalność. Niezbędna jest też umiejętność ich dokładnego opisania. W przeciwnym razie system CRM nie będzie odzwierciedlać realiów działalności Twojej firmy.

Niestandardowe szablony wycen

Użytkownicy mogą teraz korzystać z dostosowanych szablonów wycen podczas tworzenia wycen w naszym kreatorze. Niestandardowe szablony wycen łączą w sobie możliwości naszych narzędzi systemu CRM, CMS i narzędzi płatniczych, umożliwiając użytkownikom tworzenie spersonalizowanych wycen, umów i faktur dla swoich klientów.

Dotychczas klienci HubSpot Sales mogli korzystać tylko z trzech wstępnie skonfigurowanych szablonów w ramach swoich wycen.

Dzięki połączeniu możliwości wycen i HubSpot CMS, dostosowane wyceny umożliwiają klientom tworzenie różnych szablonów dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb w zakresie handlu i wycen.

Brandrocket Digital jest certyfikowanym Partnerem HubSpot w Polsce oferującym profesjonalny onboarding, wdrożenia i integracje systemu HubSpot oraz projektowanie i tworzenie witryn na HubSpot CMS. Rozważasz wybór Hubspot? Chcesz w pełni wykorzystywać HubSpot w swojej firmie?

Umów się z nami na rozmowę.