Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy

Rozwiązania HubSpot

_Marketing_Hub
Marketing Hub

System do marketing automation
Marketing Hub →

_sales-hub
Sales Hub

Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →

service-hub
Service Hub

Hub do obsługi klienta
Poznaj Service Hub →

OpsHub
Operations Hub

Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

hs-csm
HubSpot CMS Hub

Zmień stronę w dynamiczne narzędzie generujące klientów

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Inbound

Kompleksowa obsługa marketing B2B

Strategia

Obierz kierunek na wzrost

Content

Pozyskuj klientów poprzez treści

Social

Zmień fanów w klientów

Reklama

Skuteczność i wysoki ROI

Automatyzacja

Oszczędź czas i pieniądze

System Marketing Automation

Procesy i narzędzia automatyzacji marketingu i sprzedaży

Audyt marketingowy

Analiza działań, która pozwoli Ci poprawić rezultaty

Nowości w HubSpot - luty 2022

HubSpot kilka razy w miesiącu wdraża nowe funkcjonalności do swojego oprogramowania. W naszym cyklu Nowości w HubSpot, co miesiąc dowiesz się o nowych funkcjach w platformie HubSpot - w modułach marketingu, sprzedaży i customer service, które mogą pomóc w usprawnieniu i rozwoju Twojej firmy.

Nowe funkcje w Marketing Hub

  • Opisy meta strony widoczne w rejestrach SEO - nowa funkcja w strategii contentu i narzędziu SEO
    Poprzednio HubSpot oznaczał strony, które miały meta opisy wymagające aktualizacji w ramach jednego z trzech zaleceń oraz uwzględniany był tytuł strony oraz adres URL. Było to korzystne, ponieważ wskazywało użytkownikom właściwą stronę do aktualizacji. Natomiast nie był umieszczany sam meta opisu, aby umożliwić użytkownikom łatwe skanowanie i sprawdzenie, czy jest on aktualny. Oznaczało to, że użytkownicy musieli kliknąć każdą stronę z osobna i zobaczyć jej meta opis w edytorze, co było szczególnie uciążliwe dla użytkowników witryn nieobsługiwanych przez HubSpot.
    Teraz HubSpot będzie pokazywać meta opis, który wykryliśmy na stronie z naszego ostatniego przeszukiwania obok tytułu strony oraz informacji o adresie URL, aby ułatwić Ci zbiorcze przeglądanie meta opisów.

     

Nowe funkcje w Sales Hub

  • Nowy sposób na śledzenie celów sprzedażowych w HubSpot 
    Funkcjonalność nowych celów dotyczących przychodów pomaga łatwo ustawić, śledzić i zarządzać celami biznesowymi. Przełączanie między raportowaniem wydajności w HubSpot a śledzeniem celów w arkuszach kalkulacyjnych może być czasochłonne i trudne do prawidłowego zarządzania oraz aktualizacji. Nowy lokalizator celów dotyczących przychodów w HubSpot pomoże Ci w ustalaniu celów i utrzymaniu Twojego zespołu na właściwym torze, umożliwiając:
     
    • Ustawienie celów indywidualnych i zespołowych
    • Proste śledzenie postępu do celu
    • Aktualizację celów oraz wydajności dzięki automatycznemu odzwierciedlaniu na pasku postępu wszelkich zmian wprowadzonych do celów
    • Filtrowanie celów według użytkownika, zespołu, stanu, daty, procesu i kamienia milowego
    • Ustawianie celów wieloprocesowych (Uwaga: Prognozowanie jest ograniczone do pojedynczego procesu i miesięcznych/kwartalnych kamieni milowych)
    • śledzenie miesięcznych, kwartalnych i rocznych celów pośrednich
    • Informowanie zainteresowanych stron o wyznaczaniu, osiąganiu, przekraczaniu i braku osiągnięcia celów sprzedażowych.

Cele sprzedażowe w HubSpot

Nowe funkcje w Service Hub

  • Umowy SLA (Service Level Agreement)
    Umowy o poziomie świadczonych usług (SLA) są podstawowym elementem nowoczesnego helpdesku. Umożliwiają one zespołom nadawanie priorytetów przychodzącym zgłoszeniom w oparciu o ich ważność i spełnianie oczekiwań klientów. Spełnianie oraz przekraczanie oczekiwań klientów to sposób na budowanie odpowiedniego doświadczenia klienta. Umowy SLA są kluczowym elementem zapewniającym agentom przejrzystość w zakresie spełniania oraz przekraczania tych umów. Umowy SLA są również kluczowym narzędziem coachingu agentów i pomagają dostosować proces wsparcia. 

set-slas-based-on-ticket-priority

Uwaga: Umowy SLA będą obowiązywać tylko w wypadku wątków, które mają powiązane zgłoszenia customer service w skrzynce odbiorczej.

Istnieją dwie opcje zastosowania umów SLA do każdego ustawienia SLA: Wszystkie zgłoszenia w skrzynce odbiorczej i W oparciu o priorytet zgłoszenia. W tym wydaniu dostępne są dwa ustawienia SLA na skrzynkę odbiorczą: Czas do pierwszej odpowiedzi Czas do zamknięcia.

Umowy SLA są dostępne dla wszystkich klientów wersji Service Hub Pro i Enterprise. Uwaga: Etykiety ostrzegawcze SLA będą wyświetlane tylko dla użytkowników z przypisanymi stanowiskami wersji Service Hub Professional lub Enterprise.


Brandrocket Digital jest certyfikowanym Partnerem HubSpot w Polsce oferującym profesjonalny onboarding, wdrożenia i integracje systemu HubSpot oraz projektowanie i tworzenie witryn na HubSpot CMS. Rozważasz wybór Hubspot? Chcesz w pełni wykorzystywać HubSpot w swojej firmie?

Umów się z nami na rozmowę.

Nie przegap nowych artykułów

Wypełnij formularz i dostawaj informacje o najnowszych artykułach. 

marzena_new1-1