Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy

Rozwiązania HubSpot

_Marketing_Hub
Marketing Hub

System do marketing automation
Marketing Hub →

_sales-hub
Sales Hub

Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →

service-hub
Service Hub

Hub do obsługi klienta
Poznaj Service Hub →

OpsHub
Operations Hub

Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

hs-csm
HubSpot CMS Hub

Zmień stronę w dynamiczne narzędzie generujące klientów

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Inbound

Kompleksowa obsługa marketing B2B

Strategia

Obierz kierunek na wzrost

Content

Pozyskuj klientów poprzez treści

Social

Zmień fanów w klientów

Reklama

Skuteczność i wysoki ROI

Automatyzacja

Oszczędź czas i pieniądze

System Marketing Automation

Procesy i narzędzia automatyzacji marketingu i sprzedaży

Audyt marketingowy

Analiza działań, która pozwoli Ci poprawić rezultaty

Nowości w HubSpot - styczeń 2022

Od nowego roku ruszamy z nowym cyklem artykułów podsumowujących nowości w platformie HubSpot. No to zaczynamy!

Największą  nowością (i radością) jest wprowadzenie interfejsu HubSpot w języku polskim. Od grudnia możemy cieszyć się HubSpotem po polsku 😍

Interfejs w języku polskim

Aby zmienić język na polski, należy wejść w Ustawienie (ikona koła zębatego w prawym górnym rogu), następnie w lewym bocznym menu wybrać "Ogólne" i z listy rozwijanej w polu Język - wybrać Polski.

Nowe funkcje w Marketing Hub

  1. Marketing automation: Zaktualizuj istniejące wiersze w arkuszach Google z poziomu przepływów pracy
    Dzięki integracjom przepływu pracy można zautomatyzować działania w aplikacjach innych firm z poziomu HubSpot. Jedną z najpopularniejszych integracji jest integracja z arkuszami Google; wiele firm używa arkuszy do centralizacji informacji i tworzenia raportów. Dzięki integracji przepływu pracy i arkuszy Google możesz teraz aktualizować istniejące wiersze w swoim arkuszu (poza tworzeniem nowych wierszy). Funkcja dostępna dla wszystkich kont w wersji Marketing Hub oraz Sales i Service Professional i Enterprise.
  2. Automatyzacja i operacje biznesowe: Zaplanowane wyzwalacze przepływu prac (Workflows)
    Przepływy pracy to silnik automatyzacji HubSpot. Pomagają one zautomatyzować ręczne zadania, takie jak wysyłanie wiadomości e-mail i zarządzanie danymi. Przepływy pracy mogą być wyzwalane dynamicznie, gdy rekord spełnia określone zdefiniowane przez Ciebie kryteria (np. gdy właściwość kontaktu ma określoną wartość). Takie wyzwalacze są świetne, ale nie rozwiązują problemu cyklicznych procesów biznesowych, które nie są związane z konkretną zmianą lub zdarzeniem, a zamiast tego muszą zachodzić w regularnych, cyklicznych odstępach czasu.
    Od teraz możesz w HubSpot uruchamiać przepływy pracy HubSpot w niestandardowych, predefiniowanych odstępach czasu, aby lepiej wspierać cykliczne procesy. Ta funkcja jest dostępna wyłącznie w wersji Operations Hub Professional i Operations Hub Enterprise.

Nowości w Sales Hub

  1. Prognozowanie etapu transakcji
    Wykorzystaj etapy transakcji do łatwiejszego prognozowania przychodów. Wcześniej, aby wyświetlić dane w Prognozie, trzeba było poznać, skonfigurować i ustawić kategorie prognoz. Teraz automatycznie zobaczysz transakcje pogrupowane według etapu i wykorzystasz te informacje do planowania przychodów. Jak to działa? Nowa karta „Etap transakcji” wyświetla widok uproszczonej prognozy w oparciu o Etapy transakcji w lejku sprzedażowym. Wszystkie transakcje w wybranym okresie prognozy zostaną wyświetlone automatycznie według etapu transakcji. Funkcja Prognoz sprzedaży jest dostępna w planie HubSpot Sales Professional i Enterprise.
  2. Dostosowanie szablonów tworzenia ofert i wycen 
    HubSpot dodał aktualizacje do domyślnych szablonów wycen Basic, Modern i Original. Więcej o narzędziu do tworzenia ofert i wycen, przeczytaj w naszym artykule.
  3. Anulowanie i zmienianie harmonogramu spotkańNarzędzie Spotkania pomaga zmniejszyć problemy związane z planowaniem spotkań i video-rozmów w kalendarzu. Jednak nie wszystkie spotkania odbywają się zgodnie z pierwotnym planem. Od teraz istnieje możliwość anulowania lub zmiany terminu spotkania, które zostało zarezerwowane przez kontakt za pomocą narzędzia Spotkania. Anulowane spotkania automatycznie zaktualizują uczestnictwo RSVP na „Nie” dla obu stron i dodadzą tekst ANULOWANO: do tytułu spotkania. Zmiana terminu spotkania spowoduje przeniesienie wydarzenia na nowo wybraną datę.

Nowe funkcje w Hubie Obsługi Klienta

  1. Wieloetapowe niestandardowe ankiety z opinią
    Wypełnianie długiej ankiety zawierającej wiele pytań może być frustrujące. W HubSpot Service Hub w planie Professional i Enterprise masz możliwość tworzenia wieloetapowych ankiet (w publicznej wersji beta). Ankieta wieloetapowa to długa ankieta, która jest podzielona na kilka części. Sprawia to, że nawet rozbudowane ankiety stają się mniej zniechęcające i pozwala na grupowanie pytań w logiczny i progresywny sposób z możliwością dodawanie obrazów związanych z danym krokiem.
  2. Bank pytań niestandardowych do ankiet z opinią
    Możesz teraz wybrać wcześniej używane pytania ankietowe z banku pytań, aby łatwiej zbudować własną ankietę (na przykład badanie satysfakcji klienta, ankietę przed wprowadzeniem nowego produktu, itp). Bank pytań pozwala Ci na wybór wcześniej użytych pytań z opublikowanych ankiet oraz na wstawienie ich do nowej niestandardowej ankiety, bez konieczności tworzenia pytań i właściwości od podstaw. Możesz też wyszukiwać wcześniej użyte pytania na podstawie tekstu pytania lub właściwości powiązanej z pytaniem.

Brandrocket Digital jest certyfikowanym Partnerem HubSpot w Polsce oferującym profesjonalny onboarding, wdrożenia i integracje systemu HubSpot oraz projektowanie i tworzenie witryn na HubSpot CMS. Rozważasz wybór Hubspot? Chcesz w pełni wykorzystywać HubSpot w swojej firmie?

Umów się z nami na rozmowę

 

Nie przegap nowych artykułów

Wypełnij formularz i dostawaj informacje o najnowszych artykułach. 

marzena_new1-1