Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy

Rozwiązania HubSpot

_Marketing_Hub
Marketing Hub

System do marketing automation
Marketing Hub →

_sales-hub
Sales Hub

Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →

service-hub
Service Hub

Hub do obsługi klienta
Poznaj Service Hub →

OpsHub
Operations Hub

Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

hs-csm
HubSpot CMS Hub

Zmień stronę w dynamiczne narzędzie generujące klientów

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Inbound

Kompleksowa obsługa marketing B2B

Strategia

Obierz kierunek na wzrost

Content

Pozyskuj klientów poprzez treści

Social

Zmień fanów w klientów

Reklama

Skuteczność i wysoki ROI

Automatyzacja

Oszczędź czas i pieniądze

System Marketing Automation

Procesy i narzędzia automatyzacji marketingu i sprzedaży

Audyt marketingowy

Analiza działań, która pozwoli Ci poprawić rezultaty

Potęga infografiki i jak ją wykorzystać?

Odkryj potęgę infografiki

Kiedy chcemy w ciekawy sposób przedstawić dane liczbowe, statystki lub zbiór informacji, naczęściej używamy do tego celu infografiki. Przeładowane tekstem, obrazy lub artykuły, zawsze są ciężkie w odbiorze dla ludzkiego oka, dlatego chcąc zaprezentować treść w atrakcyjny i czytelny sposób - infografika sprawdzi się doskonale.

Poniżej przedstawię Wam, jak w kreatywny i skuteczny sposób tworzyć, a następnie wykorzystać potęgę infografiki w nowoczesnych działaniach marketingowych.

Jak zrobić atrakcyjną infografikę?

Zaczynamy oczywiście od wyboru tematu, który chcemy przedstawić. Mając trochę danych, suchych faktów i liczb, musimy zastanowić się, w jaki sposób zaprezentować je, aby przyciągnąć wzrok odbiorców.

Jeśli brakuje Ci pomysłu, a chcesz samodzielnie wykonać infografikę, możesz skorzystać z wielu dostępnych inspiracji, np. na stock.adobe.com oraz stworzyć ją przy pomocy bezpłatnych programów typu: Piktochart, Easel.ly. Wybranie tej drogi wiąże się z ograniczeniami, którymi charakteryzują się te programy, a mianowicie nie mamy zbyt wielu możliwości edycji i musimy wpisać się w to, co jest dostępne. Ilość szablonów jest ograniczona, a ponadto przy zapisywaniu infografik często generowany jest znak wodny programu, w którym została wykonana, co może nie wyglądać zbyt profesjonalnie.

Drugą metodą jest nawiązanie współpracy z agencją, co daje nam gwarancję stworzenia czegoś bardziej spersonalizowanego i spełniającego wszystkie nasze oczekiwania oraz tego, że nasza infografika będzie spójną częścią strategii content marketingowej.

Stworzenie infografiki to dopiero połowa sukcesu. Dzięki promocji i dystrybucji na przykład w social mediach, aby w pełni wykorzystać potencjał jaki drzemie w infografikach. Przy dobrym odczytaniu potrzeb i zainteresowań odbiorców, stworzona kreacja może pójść w viral, co oznacza, że użytkownicy ją docenią i chętnie podzielą się nią z innymi. Dlatego im bardziej fachowo wykonana infografika tym lepszy jej zasięg.

Przykładem niech będą tutaj infografiki stworzone na potrzeby jednego z naszych klientów - Centrum Medycznego HAHS, gdzie w kreacji graficznej prezentowane są zbiory porad i wskazówek, a jednocześnie same w sobie stanowią reklamę w.w. Centrum. Dzięki temu użytkownik, który chce podzielić się przydatnymi informacjami, jedocześnie buduje pozytywny wizerunek firmy.

infografika

Co powinna zawierać dobra infografika?

Infografika może być połączeniem wielu elementów, m.in. tabelek, diagramów, wykresów, tekstu, grafik. Ważne, aby to co najistotniejsze nie było przytłoczone zbyt dużą ilością elementów. Dlatego w celu wyróżnienia niektórych informacji, stosuje się zróżnicowane fonty, podkreślając nimi słowa kluczowe, pomocne są również wypunktowania lub odpowiednie zastosowanie palety barw.

infografika

 

Umiejętne ułożenie poszczególnych elementów infografiki, powoduje intuicyjne jej odczytywanie. Gradacja ich od najbardziej do najmniej istotnych, wpływa również na jej czytelność i ogólny odbiór.

Dzięki takim metodom profesjonalna infografika jest atrakcyjna w odbiorze, a w konsekwencji chętnie udostępniania innym użytkownikom jako treść warta uwagi.

infografika

Przedstawienie informacji poprzez infografikę wyróżnia się na tle innych metod przekazu. Łatwiej jest ją zapamiętać i zrozumieć, czemu dodatkowo sprzyja zastosowanie zabawnych elementów, odwołanie się do emocji, odpowiednia dynamika i spójność kolorystyczna. Zwłaszcza, że wielu ludzi jest wzrokowcami, wobec czego wizualne przedstawienie treści szybciej do nich trafia.

infografika

Jak w pełni wykorzystać infografikę w działaniach marketingowych?

Jak już się domyślasz, odpowiednio dobrana infografika jest efektywną metodą promocji. Nie powinno więc jej zabraknąć w planowaniu strategii content marketingowej Twojej firmy.

Ważne, aby zachować spójność poszczególnych elementów składających się na kreowany wizerunek. W ten sposób możemy w przyjemny dla oka sposób, przedstawić konkretne dane, statystki czy fakty na temat firmy, co będzie budowało pozytywny jej odbiór i równocześnie będzie zwiększać świadomość marki.

Jest to sposób na bardziej przekonujące i efektywne dostarczanie użytkownikom cennych informacji. Promocje czy reklamy budowane w ten sposób, w połączeniu z ciekawymi obrazkami, są częściej analizowana i lubiane przez użytkowników.

W taki sposób możemy również zaprezentować oferty pracy, które z całą pewnością szybciej trafią do zainteresowanych osób.

infografika

Jeśli infografika nabierze viralowego charakteru, co oznacza, że będzie chętnie udostępniana przez użytkowników - szybko zwiększy zasięgi, przy tak na prawdę małym zaangażowaniu nas samych. Dodatkowym plusem takiego obrotu spraw jest wpływ na pozycjonowanie. Dzięki temu, że użytkownicy przesyłają dalej udostępnioną przez nas infografikę, Google indeksuje nas wyżej.

Niech nie dziwi zatem popularność tego typu rozwiązania na prezentowanie treści w działaniach content marketingowych. Łatwość zapamiętania infografiki i szybkie jej rozprzestrzenianie, gwarantuje błyskawiczny sukces w dotarciu do użytkowników i potencjalnych klientów oraz długie życie naszego przekazu w sieci. To z kolei wpływa na zwiększanie świadomości marki i budowanie jej pozytywnego, profesjonalnego wizerunku.

Jeśli potrzebujesz strategii oraz obsługi content marketingowej, napisz do nas i zobacz jak możemy Ci pomóc.

Nie przegap nowych artykułów

Wypełnij formularz i dostawaj informacje o najnowszych artykułach. 

marzena_new1-1