Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy

Rozwiązania HubSpot

_Marketing_Hub
Marketing Hub

System do marketing automation
Marketing Hub →

_sales-hub
Sales Hub

Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →

service-hub
Service Hub

Hub do obsługi klienta
Poznaj Service Hub →

OpsHub
Operations Hub

Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

hs-csm
HubSpot CMS Hub

Zmień stronę w dynamiczne narzędzie generujące klientów

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Inbound

Kompleksowa obsługa marketing B2B

Strategia

Obierz kierunek na wzrost

Content

Pozyskuj klientów poprzez treści

Social

Zmień fanów w klientów

Reklama

Skuteczność i wysoki ROI

Automatyzacja

Oszczędź czas i pieniądze

System Marketing Automation

Procesy i narzędzia automatyzacji marketingu i sprzedaży

Audyt marketingowy

Analiza działań, która pozwoli Ci poprawić rezultaty

TikTok - aplikacja dla dzieci czy potężne narzędzie biznesowe?

TikTok

TikTok rośnie w siłę i to nie tylko za sprawą najmłodszych jej odbiorców, z którymi przez długi czas była kojarzona, ale również dzięki zaangażowaniu tych nico starszych. Co da się w ostatnim czasie zauważyć, platforma ta rozwija się w zaskakującym tempie i depcze po piętach dotychczasowemu liderowi social media - Instagramowi. Dostrzegło to wiele znanych marek i firm chcących reklamować właśnie tam swoje produkty, licząc na dotarcie do masy potencjalnych klientów. Pomocne okazuje się tu narzędzie oferowane przez twórców aplikacji — TikTok for Business.

Czym jest TikTok?

Ogólnie mówiąc, TikTok to platforma, w której publikowane są treści wideo kręcone w pozycji wertykalnej. Aplikacja daje możliwość prostego i kreatywnego montażu klipu, a także pozwala na urozmaicenie go o dodatkowe elementy, takie jak teksty czy naklejki. Należy też dobrać odpowiedni podkład muzyczny, który jest niezbędny do stworzenia naszego wideo i gotowe! Tak przygotowany materiał pozwoli Ci dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.

Co go wyróżnia?

TikTok jest jedną z najczęściej pobieranych aplikacji na świecie i ciągle cieszy się niesłabnącą popularnością. Kreatywność jej użytkowników stale pokazuje, że można w niej tworzyć angażujące treści i nie są to już tylko popisy taneczne czy wygłupy ze znajomymi, z czym do tej pory była głównie kojarzona. Coraz częściej znajdziemy w niej wartościowy content z poradami, wskazówkami czy nowościami, a do grona TikTokerów dołączają znane osoby i marki.

Dla kogo jest przeznaczony?

Gdyby jeszcze pół roku temu ktoś zapytał mnie, czy prowadząc firmę powinien brać pod uwagę założenie konta na TikToku, pewnie bym odpowiedziała, że to bez sensu. Dziś jednak sytuacja jest inna, a TikTok to idealna przestrzeń dla takich branż jak beauty, moda, sport i wiele innych. Możliwości aplikacji nie wykorzystuje jeszcze wiele polskich firm, więc masz szansę wyprzedzić konkurencję. Ponadto twórcy aplikacji wyszli naprzeciw osobom, które prowadzą mniejsze i średnie biznesy i oferują nowe narzędzie – TikTok for Business.

TikTok dla biznesu.

TikTok for Business to platforma, która ma pomóc firmom w reklamowaniu się przed masowym odbiorcą, ale w sposób nienachalny i kreatywny, w myśl zasady jej twórców „Don't Make Ads - Make TikToks” (Nie twórz reklam - Twórz TikToki). Platforma udostępnia więc odpowiednie narzędzia pozwalające na kreatywne podejście do marketingu, a ponadto znajdziesz tam cenne porady i odkryjesz inspiracje do stworzenia wartościowych treści. W ramach TikTok for Business firmy będą miały dostęp do łatwiejszego tworzenia reklam i monitorowania prowadzonych kampanii marketingowych.

Jak podbić TikTok?

Są dwa sposoby, aby Twoja firma mogła zaistnieć na TikToku, a mianowicie, możesz podjąć współpracę z influencerem lub możesz założyć konto firmy na platformie i samodzielnie tworzyć filmy. Pamiętaj jednak, że w obu przypadkach najważniejsza jest kreatywność, Twoje filmy muszą przyciągać uwagę odbiorców, nie mogą to być zwykłe reklamy produktów.

Decydując się na samodzielne prowadzenie konta, kieruj się kilkoma zasadami. Pamiętaj, że TikTok największą popularnością cieszy się wśród nastolatków, więc dobrze, by filmy tworzyła osoba, która podąża za trendami. Cały czas bądź na bieżąco, w zakładce „Odkryj” znajdziesz najpopularniejsze hashtagi. Treści na TikToku to przede wszystkim rozrywka, pokaż więc swoją kreatywną stronę, liczy się autentyczność i oryginalne pomysły, zaskakuj swoich odbiorców i staraj się nie kopiować innych. Korzystaj z dostępnych funkcji, które ubarwią Twoje wideo, t.j. filtry, naklejki czy ciekawe przejścia. Pamiętaj o dobrym oświetleniu i ustawieniu kamery. Kluczem do zdobycia popularności i masy odbiorców jest również dobór odpowiedniego podkładu muzycznego. Postaw więc na popularne w danym momencie utwory. Staraj się również regularnie dodawać swoje filmy, a godziny publikacji dopasuj do największej aktywności swoich odbiorców.

Jeśli jednak zdecydujesz się na współpracę z influencerem, który będzie tworzył dla Twojej marki dedykowane filmy, z pomocą w znalezieniu odpowiedniej osoby znów przychodzi sam TikTok, który wprowadził nową platformę Creator Marketplace. Znajdziesz tu kreatywnych twórców, a platforma pozwoli nie tylko na nawiązanie kontaktu, ale także usprawni całą współpracę.

Zastanawiasz się więc, czy TikTok to odpowiednie miejsce dla Twojej firmy? My odpowiadamy - TAK! I nie tylko wtedy, gdy swoją ofertę kierujesz wyłącznie do młodszej grupy. Masz szerokie pole do popisu i możesz zbudować swoją własną niszę, docierając do konkretnej grupy odbiorców. Wszystko zależy wyłącznie od Twojego kreatywnego podejścia.

Nie przegap nowych artykułów

Wypełnij formularz i dostawaj informacje o najnowszych artykułach. 

marzena_new1-1