Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie,
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
Platforma Marketing Automation
Poznaj Marketing Hub →
Sales Hub
CRM i automatyzacja sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
Service Hub
Narzędzia dla Customer Service
Poznaj Service Hub →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.


Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
Mam HubSpot

HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie
Marketing Hub
Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę
Sales Hub
Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding
Konsultacje i szkolenia
Rozwiązania, praktyczna, wiedza i know-how
Sprawdź ofertę
Audyt HubSpot
Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt
Brandrocket Blog
Blog

#BrandFuel
blog o marketingu i sprzedaży B2B

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Platforma HubSpot CRM jest rozbudowanym narzędziem, składającym się z wielu modułów (hubów), narzędzi oraz oraz które można w pełni przystosować do procesów w Twojej firmie. HubSpot w odróżnieniu od wielu …

Przeczytaj
Tagi:BiznesB2BHubSpot

napisane przez Marzena Mojsiewicz

HubSpot to platforma CRM, która zapewnia wszystko, czego potrzebują firmy do skalowania. To wirtualna siedziba Twojej firmy posiadająca w jednej platformie funkcje dla działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Platforma …

Przeczytaj
Tagi:BiznesB2BHubSpot

napisane przez Marzena Mojsiewicz

HubSpot jest Platformą CRM, która zawiera w sobie kompletny zestaw funkcji i narzędzi marketingowych, sprzedażowych i customer service. Jej kompleksowość sprawia, że jest Wirtualną Siedzibą Twojej Firmy. HubSpot regularnie dodaje …

Przeczytaj
Tagi:MarketingAnalityka onlineBiznesB2BSprzedaż

napisane przez Marzena Mojsiewicz

HubSpot jest najbardziej dynamicznie rozwijającą się platformą CRM zawierającą w sobie kompletny zestaw narzędzi marketingowych, sprzedażowych i customer service. Co miesiąc publikujemy nowe funkcje i usprawnienia, które zostały dodane do …

Przeczytaj
Tagi:Analityka onlineBiznesB2BCRM

napisane przez Maciej Mojsiewicz

Jesteś handlowcem i zawsze męczyło Cię ręczne dodawanie kontaktów do CRM? Wyobraź sobie, że jesteś po targach albo konferencji i masz zebraną całą masę wizytówek od potencjalnych klientów. Dzięki aplikacji …

Przeczytaj
Tagi:B2BCRMSprzedaż

napisane przez Marzena Mojsiewicz

HubSpot kilka razy w miesiącu wdraża nowe funkcjonalności do swojego oprogramowania. W naszym cyklu Nowości w HubSpot, co miesiąc dowiesz się o nowych funkcjach w platformie HubSpot - w modułach …

Przeczytaj
Tagi:MarketingBiznesB2BCRMSprzedaż

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Marketingowcy mają więcej kanałów do kontaktu z klientami niż kiedykolwiek wcześniej. A ponieważ podróż kupującego nie jest liniowa, klienci B2B kontaktują się z firmami za pośrednictwem wielu różnych kanałów i …

Przeczytaj
Tagi:MarketingBiznesB2BSprzedaż

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Od nowego roku ruszamy z nowym cyklem artykułów podsumowujących nowości w platformie HubSpot. No to zaczynamy! Największą nowością (i radością) jest wprowadzenie interfejsu HubSpot w języku polskim. Od grudnia możemy …

Przeczytaj
Tagi:MarketingBiznesB2BCRMSprzedaż

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Jako szef firmy wiesz, że stworzenie przewagi nad konkurencją jest niezwykle ważne. Bez względu na to, jak bezpieczna jest Twoja firma, zawsze istnieje szansa, że ktoś inny stworzy bardziej lukratywny, …

Przeczytaj
Tagi:MarketingBiznesB2BInboundMarketing automation

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Jak oceniasz czy działania marketingowe i sprzedażowe są efektywne? Na podstawie czego je poprawiasz? Działania marketingowe i sprzedażowe oparte są na twardych danych - a dokładniej na KPI. Co to …

Przeczytaj
Tagi:MarketingAnalityka onlineBiznesB2B