Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie,
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
Platforma Marketing Automation
Poznaj Marketing Hub →
Sales Hub
CRM i automatyzacja sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
Service Hub
Narzędzia dla Customer Service
Poznaj Service Hub →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.


Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
Mam HubSpot

HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie
Marketing Hub
Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę
Sales Hub
Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding
Konsultacje i szkolenia
Rozwiązania, praktyczna, wiedza i know-how
Sprawdź ofertę
Audyt HubSpot
Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt
Brandrocket Blog
Blog

#BrandFuel
blog o marketingu i sprzedaży B2B

napisane przez Marzena Mojsiewicz

HubSpot jest Platformą CRM, która zawiera w sobie kompletny zestaw funkcji i narzędzi marketingowych, sprzedażowych i customer service. Jej kompleksowość sprawia, że jest Wirtualną Siedzibą Twojej Firmy. HubSpot regularnie dodaje …

Przeczytaj
Tagi:MarketingAnalityka onlineBiznesB2BSprzedaż

napisane przez Marzena Mojsiewicz

HubSpot kilka razy w miesiącu wdraża nowe funkcjonalności do swojego oprogramowania. W naszym cyklu Nowości w HubSpot, co miesiąc dowiesz się o nowych funkcjach w platformie HubSpot - w modułach …

Przeczytaj
Tagi:MarketingBiznesB2BCRMSprzedaż

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Marketingowcy mają więcej kanałów do kontaktu z klientami niż kiedykolwiek wcześniej. A ponieważ podróż kupującego nie jest liniowa, klienci B2B kontaktują się z firmami za pośrednictwem wielu różnych kanałów i …

Przeczytaj
Tagi:MarketingBiznesB2BSprzedaż

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Od nowego roku ruszamy z nowym cyklem artykułów podsumowujących nowości w platformie HubSpot. No to zaczynamy! Największą nowością (i radością) jest wprowadzenie interfejsu HubSpot w języku polskim. Od grudnia możemy …

Przeczytaj
Tagi:MarketingBiznesB2BCRMSprzedaż

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Jako szef firmy wiesz, że stworzenie przewagi nad konkurencją jest niezwykle ważne. Bez względu na to, jak bezpieczna jest Twoja firma, zawsze istnieje szansa, że ktoś inny stworzy bardziej lukratywny, …

Przeczytaj
Tagi:MarketingBiznesB2BInboundMarketing automation

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Jak oceniasz czy działania marketingowe i sprzedażowe są efektywne? Na podstawie czego je poprawiasz? Działania marketingowe i sprzedażowe oparte są na twardych danych - a dokładniej na KPI. Co to …

Przeczytaj
Tagi:MarketingAnalityka onlineBiznesB2B

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Chcesz stworzyć buyer persony dla Twojej firmy? Dowiedz się, jak tworzyć persony zakupowe, korzystając z tego przewodnika. Buyer persona to szczegółowy opis osoby (twojego modelowego klienta), która reprezentuje Twoją grupę …

Przeczytaj
Tagi:MarketingBiznesSprzedażInbound

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Marketerzy potrzebują narzędzi, które pomogą im skutecznie planować i wdrażać strategie marketingu cyfrowego. Bez odpowiedniego narzędzia trudno byłoby stworzyć skuteczną strategię marketingową. HubSpot Marketing Hub to łatwe w użyciu oprogramowanie, …

Przeczytaj
Tagi:MarketingInboundMarketing automation

napisane przez Marzena Mojsiewicz

W świecie biznesu dużo się mówi o inbound marketingu, zwanym też marketingiem przychodzącym. Dla przypomnienia, czym jest marketing przychodzący - jest to metodologia biznesowa polegająca na przyciąganiu i pozyskiwaniu klientów …

Przeczytaj
Tagi:MarketingInbound

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Praca współczesnych marketerów do lekkich nie należy. Najprawdopodobniej przełączasz się i żonglujesz różnymi aplikacjami dla pojedynczych zadań. Albo utknąłeś w rozwiązaniach tak dużych i nieintuicyjnych, że wręcz niemożliwych w pełnym …

Przeczytaj
Tagi:MarketingContent marketingLead generationInboundMarketing automation