Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot
Jak HubSpot wspiera rozwój firmy

Rozwiązania HubSpot

_Marketing_Hub
Marketing Hub

System do marketing automation
Marketing Hub →

_sales-hub
Sales Hub

Nowoczesne wsparcie sprzedaży
Poznaj Sales Hub →

service-hub
Service Hub

Hub do obsługi klienta
Poznaj Service Hub →

OpsHub
Operations Hub

Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

hs-csm
HubSpot CMS Hub

Zmień stronę w dynamiczne narzędzie generujące klientów

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.

Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
NIE MAM JESZCZE HUBSPOT
Mam HubSpot
MAM HUBSPOT
HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie

Marketing Hub

Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę 

CRM & Sales Hub

Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding

Konsultacje i szkolenia

Rozwiązania, praktyczna wiedza i know-how
Sprawdź ofertę

Audyt HubSpot

Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt

Wdrożenia, migracje, integracje

Stworzymy dla Ciebie w HubSpot funkcjonujące środowisko pracy

Inbound

Kompleksowa obsługa marketing B2B

Strategia

Obierz kierunek na wzrost

Content

Pozyskuj klientów poprzez treści

Social

Zmień fanów w klientów

Reklama

Skuteczność i wysoki ROI

Automatyzacja

Oszczędź czas i pieniądze

System Marketing Automation

Procesy i narzędzia automatyzacji marketingu i sprzedaży

Audyt marketingowy

Analiza działań, która pozwoli Ci poprawić rezultaty

7 sygnałów, że Twoja firma potrzebuje CRM

Jeśli jesteś właścicielem firmy lub aktywnie zajmujesz się sprzedażą - wiesz jak ważne są relacje z klientami. Z pewnością łatwo jest Ci się zgodzić z ideą posiadania systemu CRM (Customer Relations Management). Niemniej jednak wdrożenie CRM może wydawać się dużym krokiem.

Jeśli czytasz ten artykuł, prawdopodobnie zastanawiasz się nad wdrożeniem lub zmianą oprogramowania CRM w Twojej firmie. Możesz się zastanawiać czy teraz jest to właściwy moment?  Jak wpłynie to na przepływy pracy między sprzedażą, marketingiem oraz obsługą klienta? Czy inwestycja w CRM będzie dla mojej firmy opłacalna? Zebraliśmy 7 głównych sygnałów, które świadczą, że Twoja firma może potrzebować CRM'a. 

Sprawdź 7 sygnałów wskazujących, że potrzebujesz CRM w swojej firmie.

  1. Informacje o Twoich leadach i klientach są rozproszone
    Arkusze kalkulacyjne, wiadomości e-mail i notatki mogły działać dobrze, gdy Twoja firma była w powijakach. Jednak w miarę rozwoju oraz zwiększeniu się ilości kanałów kontaktu z potencjalnym klientem, te stare narzędzia ograniczają Ciebie i twój zespół zarówno w interakcjach z klientami, jak również możliwość szybkiego podejmowania świadomych decyzji.
    W tym miejscu z pomocą przychodzi system CRM: zapewniający całej firmie jedno, centralne źródło łatwo dostępnych danych, które pomogą Ci wpływać na wskaźniki sukcesu sprzedaży i zwiększyć utrzymanie klientów.
  2. Nie jesteś w stanie skutecznie kwalifikować potencjalnych klientów
    Jeśli jesteś w tej szczęśliwej sytuacji, gdy masz stały i duży dopływ nowych leadów, może się zdarzyć, że nie jesteś w stanie skutecznie ich kwalifikować, przez co skupiasz swoje siły sprzedażowe na leady, które nie są jeszcze gotowe do zakupu. Pamiętaj, że 97% użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową oraz 50% pozyskanych kontaktów nie jest gotowa, aby coś od Ciebie kupić. Warto więc wiedzieć, który lead jest gotowy do zakupu, a z którym należy prowadzić odpowiednią komunikacją dopasowaną do etapu ścieżki zakupowej na którym się znajduje. System CRM szybko posortuje potencjalnych klientów wg. scoringu, uporządkuje komunikację z każdym z nich oraz pokaże ci na którym etapie procesu zakupowego są, abyś ty i Twój zespół sprzedaży mógł szybko i efektywnie działać.
  3. Przełączasz się w firmie między wieloma narzędziami do sprzedaży i marketingu
    "Pewnie! Daj mi jeszcze jedną rzecz do zrobienia! ” - powiedział żaden sprzedawca lub marketer :)
    Zdarza Ci się testować i dodawać kolejne narzędzia? Cel jest jeden -  chcesz ułatwić życie sobie i swojemu zespołowi. Jednak, gdy używamy jednego narzędzia do planowania spotkań czy wideokonferencji, innego narzędzia, z którego wysyłamy masowe wiadomości e-mail (newslettery), jeszcze innego, w którym mamy nasze szablony e-maili sprzedażowych - uczucie rozproszenia zaczyna nas przytłaczać. Dodajmy do tego jeszcze napływ leadów z kampanii reklamowych czy zapytań od potencjalnych klientów z live chatu lub messengera, do których trzeba odpowiedzieć - i robi się niezły cyrk. Te wszystkie narzędzia mają Ci służyć do tego, aby usunąć tarcia z Twojego procesu pozyskiwania klienta oraz sprzedaży, natomiast kiedy nie są ze sobą połączone oraz zintegrowane, wprowadzają często zamieszanie i dodatkowe nakłady pracy. Dlatego dobry CRM powinien łączyć wszystkie te aplikacje, abyś Ty i Twój zespół mogli szybko wykonywać wszystkie czynności w jednym miejscu.
    HubSpot CRM to umożliwia! Bezpośrednio w CRM masz możliwość tworzenia szablonów wiadomości e-mail, newsletterów, tworzenia krótkich bloków tekstowych wielokrotnego użytku (zwanych fragmentami) oraz łączenia kalendarza w celu uzyskania linków do spotkań. Do tego możesz zintegrować działania z Twoich kampanii reklamowych np. z Google Ads i Facebooka oraz całą analitykę internetową, co pozwala Ci mierzyć wielowymiarowo skuteczność działań i ich wpływ na ROI.
  4. Masz problem w wykazaniu wpływu podejmowanych działań marketingowych na przychód firmy
    Czy wiesz, że 80% firm B2B nie jest w stanie określić swojego ROI z kampanii reklamowych oraz podejmowanych działań marketingowych? Jeśli mierzysz ilość pozyskanych leadów, to czy wiesz które z nich (i w jakim czasie) stają się klientami? Podobniej jest z mierzeniem konwersji - czy wiesz ile dzięki nim zarobiła Twoja firma? Dobry system CRM, jak np. Hubspot CRM w jednym miejscu integruje informacje z Twoich kampanii reklamowych i działań marketingowych (content marketingu, social media) i z powie Ci, która reklama, jakie słowo kluczowe, które artykuły blogowe dają Ci klienta!
  5. Masz problem z raportowaniem sprzedaży 
    Jeśli Ty lub Twoi sprzedawcy ręcznie wprowadzają dane sprzedażowe, aby tworzyć raporty i wiedzieć jak kształtuje się sprzedaż z okresu na okres - to wniosek jest jeden - poświęcają mniej czasu na to, co powinni robić - na sprzedawanie. Systemy CRM mogą przechowywać wszystkie dane w jednym, łatwo dostępnym miejscu, dzięki czemu najświeższe raporty i dokładne analizy są dużo prostsze. Do tego nowoczesne systemy CRM automatycznie uzupełniają dane o kontaktach, które mogli pominąć sprzedawcy oraz uzupełni informacje o wpływających na sprzedaż zachowaniach Twoich klientów na Twojej stronie, względem treści w mediach społecznościowych lub Twoich reklam.
  6. Nie masz pełnego wglądu oraz informacji zwrotnej ze swojego lejka sprzedażowego
    Kiedy spojrzysz na proces sprzedażowy w obecnym stanie, czy może on nauczyć Cię czegoś o Twoich potencjalnych klientach?
    1. Skąd pochodzą Twoje najlepsze (i najgorsze) leady?
    2. Na jakim etapie procesu zakupowego potencjalny klient zostaje zdyskwalifikowany?
    3. Czy i na jakiej podstawie kwalifikujemy lub dyskwalifikujemy potencjalnych klientów (i co z tym robimy)?
    W dobie kiedy większość osób znajduje informacje i oferty online oraz właśnie tym kanałem nawiązuje kontakt z firmą, powinieneś być w również stanie odpowiedzieć na takie pytania jak:
    1. W jaki sposób potencjalni klienci reagowali na e-maile marketingowe?
    2. Ile razy odwiedzili naszą stronę internetową?
    3. Które strony przeglądali?
    4. Ile artykułów na naszym blogu przeczytali?
    5. W które reklamy kliknęli?

    Nie tylko pomoże to lepiej zrozumieć potencjalnych klientów ale da Ci również wgląd w to, jak można ulepszyć proces sprzedaży w witrynie oraz zdobyć lepszych potencjalnych klientów. HubSpot CRM wykorzystuje śledzenie plików cookie, aby zapewnić zespołowi szczegółowy dostęp do wszystkiego, o czym wspomniałam powyżej, i nie tylko.
  7. Nie masz pewności co do ścieżki rozwoju swojej firmy
    Czy wiesz, jak Twoja firma poradzi sobie z potencjalnym napływem nowych klientów? Czy jesteś całkowicie przekonany o zdolności Twojej firmy do efektywnego skalowania? Jeśli uważasz, że Twoje procesy i narzędzia nie są w stanie sprostać zadaniu, prawdopodobnie nadszedł czas, aby znaleźć rozwiązanie CRM, które odpowiada Twoim potrzebom biznesowym. Odpowiedni system będzie rozwijał się i rósł wraz z Twoją firmą. Naprawdę opłacalny system CRM można rozbudowywać i dostosowywać tak, aby sprostać każdemu wyzwaniu biznesowemu w miarę rozwoju firmy. Ponadto systemy takie jak Hubspot CRM w swoim App Marketplace, zapewniają dostęp do ponad 300 łatwych do integracji aplikacji biznesowych i usług internetowych.

Rozpoznajesz któryś z sygnałów w swojej firmie? Zastanawiasz się nad wdrożeniem CRM w swojej firmie? Sprawdź jak Hubspot CRM może pomóc Ci efektywnie połączyć Twój marketing, sprzedaż i obsługę klienta.

Nie przegap nowych artykułów

Wypełnij formularz i dostawaj informacje o najnowszych artykułach. 

marzena_new1-1