HubSpot kilka razy w miesiącu wdraża nowe funkcjonalności do swojego oprogramowania. W naszym cyklu Nowości w HubSpot, co miesiąc dowiesz się o nowych funkcjach w platformie HubSpot - w modułach marketingu, sprzedaży i customer service, które mogą pomóc w usprawnieniu i rozwoju Twojej firmy.
Nowe funkcje w Marketing Hub
- Opisy meta strony widoczne w rejestrach SEO - nowa funkcja w strategii contentu i narzędziu SEO
Poprzednio HubSpot oznaczał strony, które miały meta opisy wymagające aktualizacji w ramach jednego z trzech zaleceń oraz uwzględniany był tytuł strony oraz adres URL. Było to korzystne, ponieważ wskazywało użytkownikom właściwą stronę do aktualizacji. Natomiast nie był umieszczany sam meta opisu, aby umożliwić użytkownikom łatwe skanowanie i sprawdzenie, czy jest on aktualny. Oznaczało to, że użytkownicy musieli kliknąć każdą stronę z osobna i zobaczyć jej meta opis w edytorze, co było szczególnie uciążliwe dla użytkowników witryn nieobsługiwanych przez HubSpot.
Teraz HubSpot będzie pokazywać meta opis, który wykryliśmy na stronie z naszego ostatniego przeszukiwania obok tytułu strony oraz informacji o adresie URL, aby ułatwić Ci zbiorcze przeglądanie meta opisów.
Nowe funkcje w Sales Hub
- Nowy sposób na śledzenie celów sprzedażowych w HubSpot
Funkcjonalność nowych celów dotyczących przychodów pomaga łatwo ustawić, śledzić i zarządzać celami biznesowymi. Przełączanie między raportowaniem wydajności w HubSpot a śledzeniem celów w arkuszach kalkulacyjnych może być czasochłonne i trudne do prawidłowego zarządzania oraz aktualizacji. Nowy lokalizator celów dotyczących przychodów w HubSpot pomoże Ci w ustalaniu celów i utrzymaniu Twojego zespołu na właściwym torze, umożliwiając:
- Ustawienie celów indywidualnych i zespołowych
- Proste śledzenie postępu do celu
- Aktualizację celów oraz wydajności dzięki automatycznemu odzwierciedlaniu na pasku postępu wszelkich zmian wprowadzonych do celów
- Filtrowanie celów według użytkownika, zespołu, stanu, daty, procesu i kamienia milowego
- Ustawianie celów wieloprocesowych (Uwaga: Prognozowanie jest ograniczone do pojedynczego procesu i miesięcznych/kwartalnych kamieni milowych)
- śledzenie miesięcznych, kwartalnych i rocznych celów pośrednich
- Informowanie zainteresowanych stron o wyznaczaniu, osiąganiu, przekraczaniu i braku osiągnięcia celów sprzedażowych.
Nowe funkcje w Service Hub
- Umowy SLA (Service Level Agreement)
Umowy o poziomie świadczonych usług (SLA) są podstawowym elementem nowoczesnego helpdesku. Umożliwiają one zespołom nadawanie priorytetów przychodzącym zgłoszeniom w oparciu o ich ważność i spełnianie oczekiwań klientów. Spełnianie oraz przekraczanie oczekiwań klientów to sposób na budowanie odpowiedniego doświadczenia klienta. Umowy SLA są kluczowym elementem zapewniającym agentom przejrzystość w zakresie spełniania oraz przekraczania tych umów. Umowy SLA są również kluczowym narzędziem coachingu agentów i pomagają dostosować proces wsparcia.
Uwaga: Umowy SLA będą obowiązywać tylko w wypadku wątków, które mają powiązane zgłoszenia customer service w skrzynce odbiorczej.
Istnieją dwie opcje zastosowania umów SLA do każdego ustawienia SLA: Wszystkie zgłoszenia w skrzynce odbiorczej i W oparciu o priorytet zgłoszenia. W tym wydaniu dostępne są dwa ustawienia SLA na skrzynkę odbiorczą: Czas do pierwszej odpowiedzi i Czas do zamknięcia.
Umowy SLA są dostępne dla wszystkich klientów wersji Service Hub Pro i Enterprise. Uwaga: Etykiety ostrzegawcze SLA będą wyświetlane tylko dla użytkowników z przypisanymi stanowiskami wersji Service Hub Professional lub Enterprise.
Brandrocket Digital jest certyfikowanym Partnerem HubSpot w Polsce oferującym profesjonalny onboarding, wdrożenia i integracje systemu HubSpot oraz projektowanie i tworzenie witryn na HubSpot CMS. Rozważasz wybór Hubspot? Chcesz w pełni wykorzystywać HubSpot w swojej firmie?
Umów się z nami na rozmowę.