Konsultacja

Poznaj możliwości Platformy HubSpot

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce. Pomożemy Ci wyborze i zakupie HubSpot.

Sprawdź dlaczego 143k+ firm wybrało HubSpot i dowiedz się:

  • jak HubSpot pomoże Ci pozyskiwać więcej leadów i klientów
  • jakie huby wybrać, aby rozwijać i skalować firmę jeszcze lepiej
  • jak zintegrować i zautomatyzować procesy w Twojej firmie,
  • jak zredukować liczbę narzędzi, z których korzystasz
  • jak HubSpot wspiera strategię Inbound oraz Account Based Marketingu
Dlaczego warto wybrać HubSpot

Rozwiązania HubSpot

Co to jest HubSpot →
Marketing Hub
Platforma Marketing Automation
Poznaj Marketing Hub →
Sales Hub
CRM i automatyzacja sprzedaży
Poznaj Sales Hub →
Service Hub
Narzędzia dla Customer Service
Poznaj Service Hub →
Operations Hub
Centrum operacyjne firmy
Odkryj Operations Hub →

Uruchom HubSpot z Brandrocket!

Jesteśmy autoryzowanym Partnerem HubSpot w Polsce, który solidnie wdroży HubSpot w Twojej firmie i przeszkoli Twoje zespoły, tak aby sprawnie korzystały z Hubspot w codziennej pracy.


Nasze usługi obejmują:

  • Onboarding Marketing i Sales Hub
  • Wdrożenia całej Platformy HubSpot i pojedynczych hubów
  • Praktycznie szkolenia i warsztaty
  • Audyty portalu HubSpot
  • Integracje z zewnętrznymi systemami
Nie mam jeszcze HubSpot
Mam HubSpot

HubSpot Onboarding

Pomożemy Ci zacząć korzystać z HubSpot w Twojej firmie
Marketing Hub
Uruchom automatyzację w firmie
Poznaj proces i ofertę
Sales Hub
Uruchom CRM w swojej firmie
Sprawdź ofertę Onboarding
Konsultacje i szkolenia
Rozwiązania, praktyczna, wiedza i know-how
Sprawdź ofertę
Audyt HubSpot
Uporządkuj i wykorzystaj HubSpot na MAXA
Zamów Audyt
Brandrocket Blog
Blog

#BrandFuel
blog o marketingu i sprzedaży B2B

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Jako szef firmy wiesz, że stworzenie przewagi nad konkurencją jest niezwykle ważne. Bez względu na to, jak bezpieczna jest Twoja firma, zawsze istnieje szansa, że ktoś inny stworzy bardziej lukratywny, …

Przeczytaj
Tagi:MarketingBiznesB2BInboundMarketing automation

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Termin Revenue Operations (w skrócie „RevOps”) jest ostatnio coraz bardziej popularny. Jeśli Twoja firma jest nastawiona na wzrost, połączone operacje wspólnie pracujące na przychód będą kluczowe dla Twojego sukcesu. Marketing, …

Przeczytaj
Tagi:BiznesB2BSprzedażMarketing automation

napisane przez Maciej Mojsiewicz

HubSpot to potężne narzędzie sprzedażowe i marketingowe, które może pomóc Twojej firmie zwiększyć obroty i nadać tempa w rozwoju. Zapewnia ujednolicone środowisko pracy dla osób z marketingu i sprzedaży aby …

Przeczytaj
Tagi:B2BSprzedażMarketing automation

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Udana automatyzacja marketingu B2B wymaga przemyślenia procesów i przygotowania, ale po uruchomieniu stanowi wymierne wsparcie dla Twojego lejka sprzedaży B2B. Teraz możesz się zastanawiać, jak dokładnie wykorzystać marketing automation dla …

Przeczytaj
Tagi:B2BMarketing automation

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Pożegnaj się z rozproszeniem narzędzi marketingowych i sprzedażowych oraz rosnącym stackiem. Sprawdź jak platforma „all-in-one” HubSpot pomaga bezproblemowo planować, realizować i analizować skuteczność w kampaniach multi-channel, które prowadzą do pozyskania …

Przeczytaj
Tagi:Lead generationInboundMarketing automation

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Marketerzy potrzebują narzędzi, które pomogą im skutecznie planować i wdrażać strategie marketingu cyfrowego. Bez odpowiedniego narzędzia trudno byłoby stworzyć skuteczną strategię marketingową. HubSpot Marketing Hub to łatwe w użyciu oprogramowanie, …

Przeczytaj
Tagi:MarketingInboundMarketing automation

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Praca współczesnych marketerów do lekkich nie należy. Najprawdopodobniej przełączasz się i żonglujesz różnymi aplikacjami dla pojedynczych zadań. Albo utknąłeś w rozwiązaniach tak dużych i nieintuicyjnych, że wręcz niemożliwych w pełnym …

Przeczytaj
Tagi:MarketingContent marketingLead generationInboundMarketing automation

napisane przez Maciej Mojsiewicz

Język polski często stawia przed marketerami i sprzedawcami nie lada wyzwanie. I nie chodzi jedynie o poprawne posługiwanie się polszczyzną, ale korzystanie z niej w personalizacji zautomatyzowanych czynności, jak wysyłanie …

Przeczytaj
Tagi:MarketingInboundMarketing automation

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Prowadzenie firmy często wiąże się z wieloma żmudnymi i ręcznymi zadaniami, ale narzędzie do automatyzacji marketingu i sprzedaży, może usprawnić część tej pracy, tak aby wykonać ją wydajniej. Chociaż na …

Przeczytaj
Tagi:BiznesInboundMarketing automation

napisane przez Marzena Mojsiewicz

Co to jest automatyzacja marketingu? Automatyzacja marketingu polega na wykorzystaniu oprogramowania do automatyzacji działań marketingowych. Wiele działów marketingu automatyzuje powtarzalne zadania, takie jak e-mail marketing, publikowanie w mediach społecznościowych czy …

Przeczytaj
Tagi:MarketingB2BMarketing automation